چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 15295
در هفتمین دیدار تدارکاتی:

پیکان شاگردان مایلی‌کهن را متوقف کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از نخستین مسابقه خود در لیگ سیزدهم، برابر تیم امیدهای پیکان تهران تن به تساوی داد.
پیکان شاگردان مایلی‌کهن را متوقف کرد
 به گزارش قم نیوز، ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر سه‌شنبه شب میزبان دیدار تیم‌های فوتبال امید پیکان تهران و بزرگسالان صبای قم بود که این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید و صبایی‌ها شانس آوردند که از شکست در این دیدار گریختند.
 
این دیدار در شرایطی برگزار شد که دقیقاً 9 روز دیگر به نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و نتایج و عملکرد صبا در دیدارهای تدارکاتی کمی هواداران و فوتبال دوستان قمی را نگران کرده است.
 
دیدار صبای قم و امید پیکان تهران در حالی با تساوی به پایان رسید که در نیمه نخست این دیدار شاگردان محمد مایلی‌کهن بدجور برابر انگیزه و سرعت بازیکنان حریف غافلگیر شدند و ناگهان دو بار دروازه خود را به روی تیم امید پیکان باز شده دیدند.
 
امیدهای پیکان در نیمه نخست با دو گل از حریف عقب افتادند، اما گل حامد پورعمرانی بازیکنی که از تیم گهر شهرداری دورود به صبا آمده، در 45 دقیقه نخست این تیم را به فرار از شکست برابر حریف نه چندان مطرح خود سوق داد و در نیمه دوم کار به تساوی انجامید تا هیچ یک از دو تیم در این دیدار طعم پیروزی را نچشند.
 
در نیمه نخست این دیدار مایلی‌کهن بیشتر از بازیکنان نیمکت‌نشین خود استفاده کرد تا آنها را در شرایط مسابقه مورد ارزیابی‌ قرار بدهد، اما وقتی متوجه شد که تیمش با باخت رو به رو شده است، بازیکنان اصلی و کلیدی تیمش را آرام آرام به زمین بازی فرستاد.
 
نیمه دوم تیم امید پیکان بیشتر سعی در حفظ برتری خود در مقابل تیم صبای قم داشت اما سرانجام در فاصله اندک باقی مانده به پایان بازی یک اشتباه در داخل محوطه جریمه کار دست این تیم داد و تیم صبای قم صاحب یک ضربه پنالتی شد.
 
صبا که در این لحظات از بازیکنان مطرحی همچون غلامرضا عنایتی در ترکیب خود بهره می‌برد، توسط این بازیکن با تجربه از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا کار به تساوی دو بر دو کشیده شده و شاگردان محمد مایلی کهن از شکست در این دیدار تدارکاتی فرار کنند.
 
این آخرین بازی تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم پیش از آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود و بدین ترتیب صبایی‌ها آماده بازی نخست خود در فصل جدید لیگ برتر برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهند شد، دیداری که پنجشنبه سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.



انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbs5b8.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما