چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 15310
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

استان قم در زمینه آموزش انتخابات، رتبه اول کشوری را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، گفت: در این دوره از انتخابات ۶ دوره آموزشی برگزارشد و استان قم به عنوان استان اول در زمینه آموزش در کشور شناخته و معرفی شد.
استان قم در زمینه آموزش انتخابات، رتبه اول کشوری را کسب کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری، درجلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در ۲۴ خرداد ماه سال جاری ملت بزرگ ایران با شور و شعور انقلاب و همچنین غیرت دینی و تعصب ملی حماسه‌ای عظمیم، جاودانه و ماندگار آفریدند.

 وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به آوردگاهی برای خلق حماسه تاریخی ملت ایران مبدل شد و مردم همیشه در صحنه ایران در آزمون انتخابات امسال نیز همانند سایر آزمون‌ها گذشته سرفراز بیرون آمدند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، بستر سازی برای حضور ۷۸ درصدی مردم استان قم در انتخابات ۲۴ خرداد را نتیجه تلاش شبانه روزی مسئولان استان، ستاد برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و همه واحدهایی که با امر انتخابات در ارتباط بودند دانست و از زحمات همه عوامل قدرداني كرد.

 حجت الاسلام عرب انصاری، با بیان اینکه پیگیری برگزاری امر انتخابات در استان قم از ۲۰ فروردین آغاز شد افزود: ستاد برگزاری انتخابات در استان قم باتشکیل ۶ کمیته و برگزاری جلسات منظم و متعدد کار خود را دنبال کرد.

 وی گفت: با راه اندازی ستاد خبری انتخابات، ۳۰ بولتن خبری از جریان انتخابات در استان با ۲۷۰ خبر و ۳۰ تحلیل سیاسی برای اطلاع مقامات استانی و کشوری تهیه و ارسال شد.

 حجت الاسلام عرب انصاری، با بیان اینکه طرح نشاط در انتخابات در استان قم با برگزاری جلسات متعدد با گروه‌های مرجع به مرحله اجرا در آمد افزود: در این راستا جلسات خوبی با گروه‌های مرجع و تاثیرگذار همانند گروه‌های دانشجویی، هیئت‌های مذهبی، ثمن‌ها و تشکل‌های مختلف، احزاب، ورزشکاران و حامیان کاندیدا‌ها برگزار شد. 

معاون سياسي و امنيتي استانداري قم را ه اندازی سیستم جامع انتخابات، ابلاغ قانون و آئین نامه اجرایی و زمان بندی انتخابات، اتخاذ تدابیر برای نظارت بر امر تبلیغات و فعالیت مطبوعات و سایت‌های فعال استانی، برگزاری ۶ مانور در راستای بررسی وضعیت نرم افزای و سخت افزای انتخابات را از جمله اقدامات مهم صورت گرفته عنوان کرد و افزود: استان قم در زمینه آموزش انتخابات، رتبه اول کشوری را کسب کرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjytev.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما