يکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 1547
معاون سیاسی سپاه پاسداران:

تهدیدات دشمن نتیجه دستاوردهای ملت ایران است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: همواره رابطه مستقیمی میان وضعیت ما و تهدیدات دشمن وجود داشته است و گستردگی تهدیدات دشمن در شرایط فعلی نتیجه دستاوردهای ملت ایران است.
تهدیدات دشمن نتیجه دستاوردهای ملت ایران است
به گزارش قم نیوز، یدالله جوانی شنبه شب در جمع فرماندهان رده­های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابیطالب(ع)، اظهار داشت: فضای سیاسی که این روزها در آن قرار داریم فضای خاصی است و این روزها اخبار جمهوری اسلامی در صدر خبرهای جهان قرار دارد.

وی گفت: غرب اقدامات گسترده­ای را علیه ما آغاز کرده که گزارش جدید آمانو، مسئله حقوق بشر و طرح اتهامات تروریستی از آن جمله است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: غرب همچنین به تهدید گسترده علیه ملت ما دست زده است، از طرفی فرماندهان سپاه را به ترور تهدید می­کند و از طرف دیگر سخن از حمله نظامی توسط برخی دولتمردان غربی به میان می ­آید.

وی افزود: اگر این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می­شویم که اگرچه هیچ­ یک از این موضوعات جدید نیستند اما شدت تهدیدات و حجم اتهامات نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

جوانی ابراز داشت: امروز دشمن با طرح بحث هسته­ای، حقوق بشر و تروریسم به صورت همزمان سعی کرده فضایی تهدید­آمیز علیه کشورمان به وجود بیاورد.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب در دانشکده افسری امام علی(ع) به صراحت جواب اینگونه تهدیدات را دادند، اما سئوال اینجاست که به چه دلیل امروز این حجم تبلیغات علیه ما وجود دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: همواره ارتباط مستقیمی میان وضعیت ما و تهدیدات دشمن وجود داشته است.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز بارها بیان کردند که هرگاه پیشرفت ما چشمگیر­تر می­شود توطئه دشمن علیه ما عمیق­تر می­گردد، بر همین اساس می­توان پرسید که کشور ما چه دستاوردی به دست آورده که تا این حد برای دشمنانش سنگین بوده است؟

جوانی اظهار داشت: دستاوردهای ملت ایران آنچنان برای دشمنانش گران تمام شده که گاهی رفتارهایی از آنان می­بینیم که با منطق خودشان نیز سازگار نیست.

وی افزود: به عنوان مثال همین که آمریکایی­ها به طور مستقیم مسئولان سپاه و سردار سلیمانی را به ترور تهدید می­کنند که با ادعاهایشان در زمینه مبارزه با تروریسم متناقض است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران ابراز داشت: در ماه­های اخیر انقلاب اسلامی به دور جدیدی از حیات خود وارد شده و تحولاتی به وجود آورده است که برای دشمنانش ناامید کننده بوده و به موازات آن برای دوستانش خوشحال کننده است.

وی عنوان کرد: سه دستاورد مهم برای انقلاب اسلامی در وضعیت امروز قابل ذکر است که مهم‌ترین آن همین جمهوری اسلامی است که نظامی با ثبات، مقتدر و قدرتمند است.
جوانی افزود: وضعیت دیگر به خاورمیانه و دومینوی سقوط دیکتاتورهای وابسته به غرب بر­می­گردد که در مصر، تونس و لیبی شاهد آن بوده­ایم.

وی با اشاره به اینکه مسئله سوم وضعیت کنونی غرب است، ادامه داد: جمهوری اسلامی با دو شعار نه شرقی و نه غربی پا به میدان گذاشت و بعد از گذشت یک دهه نظام سوسیالیسم فروریخت و امروز نیز ناظر به افول نظام سرمایه‌داری هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: مردم در آمریکا و غرب به شدت معترض وضعی هستند که محصول سال‌ها حاکمیت لیبرالیسم و نظام سرمایه‌داری است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در فروپاشی بنیان­های سوسیالیسم نقش مستقیم داشت، چراکه بنیان­های فکری آن را به چالش کشید.

جوانی گفت: امروز هم مشکل اساسی در غرب اندیشه سرمایه‌داری است که سبب شده ۹۹ درصد مردم محروم و زیر سلطه و یک درصد صاحب قسمت اعظم قدرت و ثروت موجود در جامعه باشند.

وی با طرح این سئوال که آیا غرب واقعا به اقدام نظامی علیه ایران دست خواهد زد، افزود: بسیاری از کارشناسان معتقدند غرب چنین اشتباهی نخواهد کرد، اما اگر این اتفاق بیفتد ملت ایران آمادگی کامل برای دفاع از خود را دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: به نظر می­رسد غرب تصمیم برای حمله به ایران ندارد، بلکه هدف از این تهدیدات، بهره­گیری داخلی و افزایش فشارهای خارجی است.
وی ادامه داد: واکنش­های مقامات، دولتمردان، احزاب و گروه­ها در چنین موقعیت­هایی می­تواند سرنوشت ساز باشد.

جوانی خاطرنشان کرد: غربی­ها به دنبال این هستند که با این تهدیدها مشکلات داخلی و فشار بر ملت ایران را افزایش دهند و بهانه به دست معاندان بدهند تا شاید بتوانند روی مردم تاثیر گذاشته و انقلاب را از مسیری که می­رود منحرف کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی که دشمن با فشارهای بیرونی به دنبال ایجاد انحراف در میان مردم است، نیاز به بصیرت برای شناخت راه دو چندان می­شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: برای کسب بصیرت ابتدا باید راه را شناخت؛ زیرا کسی که راه را بشناسد می­تواند انحراف را تشخیص بدهد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.5azct1awybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما