پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 15534
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:

کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر که به مقصد استان‌های شرقی کشور در حرکت بوده خبر داد.
کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی با اشاره به کشف عرضه سوخت قاچاق و خارج از شبکه در قم گفت: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق شدند که یک دستگاه تریلر حامل هزار و 270 گالن 20 لیتری نفت گاز را شناسایی کنند.
 
وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که با بارنامه‌ای با عنوان حمل ماده‌های حلّال قصد داشته که به صورت قاچاق این میزان نفت گاز را به استان‌های شرقی کشور منتقل کند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خاطرنشان کرد: ضمن دستگیری عوامل، پرونده لازم تشکیل شده و بررسی در شعبه ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
 
این مسئول با اشاره به محکومیت یک شرکت عرضه کننده سوسیس و کالباس گفت: در پی بررسی بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، مشخص شد یکی از شرکت‌های عرضه کننده سوسیس و کالباس علاوه بر رعایت نکردن فرمول ساخت، در زمینه رعایت مسائل بهداشتی نیز اقدامات لازم را انجام نداده است.
 
ریاضی با اشاره به تشکیل پرونده برای این واحد تولیدی در شعبه بدوی اذعان داشت: پس از بررسی‌های انجام شده مالک این واحد به پرداخت 15 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchkmnz.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما