چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 15554
معاون آموزشی دانشگاه قم:

تفکیک جنسیتی یکی از علل علاقه‌مندی خانواده‌ها به دانشگاه قم است

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم گفت: یکی از دلایل استقبال خانواده‌های قمی از دانشگاه قم، تفکیک جنسیتی در کنار کیفیت بالای آموزش در این دانشگاه است.
تفکیک جنسیتی یکی از علل علاقه‌مندی خانواده‌ها به دانشگاه قم است
به گزارش قم نیوز، مصطفی فضائلی با اشاره به پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر، در مقطع کارشناسی ارشد چندین رشته جدید به دانشگاه قم اضافه شده و برای چند رشته  جدید هم موافقت اصولی از وزارت علوم گرفته شده است.
 
فضائلی تصریح کرد: بنای دانشگاه قم براین است که در هر دو جنسیت پذیرش داشته باشیم اما در برخی مواقع، شرایط و امکانات فضای آموزشی اقتضا می‌کند که دربرخی رشته‌ها پذیرش تک جنسی داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه به علت عدم تخصیص اعتبارات مصوب از سوی سازمان‌های مربوط چندین پروژه عمرانی در حوزه آموزش متوقف شده است.
 
فضائلی با اشاره به پذیرش جدید در مهرماه در دانشگاه قم، افزود: در سال تحصیلی جدید درمقطع کارشناسی مجموعا در 800 نفر در 27  رشته پذیرش خواهد داشت که همه ظرفیت موجود مربوط به دوره روزانه خواهد بود.
 
تفکیک جنسیتی یکی از علل علاقه خانواده‌ها به دانشگاه قم است

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم تصریح کرد: بیش از 80 درصد خانواده‌های  قمی مایل هستند که فرزندانشان در دانشگاه قم به تحصیل مشغول شوند و این مساله به دلیل تفکیک جنسی در کنار کیفیت بالای آموزش در این دانشگاه است.
 
فضائلی افزود: اعضای با تجربه هئیت‌های علمی در رشته‌های مختلف همراه با فضای معنوی و علمی قم باعث شده است  که از خانواده‌ها، دانشگاه قم فضای مناسبی برای ادامه تحصیل فرزندانشان باشد.
 
انتهای پیام/ 123
https://qomnews.ir/vdcjxiev.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما