دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 15571
با پذیرش دومین شکست متوالی

صبا فرصت صدرنشینی را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با قبول دومین شکست متوالی این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم استقلال تهران فرصت صعود به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست داد.
صبا فرصت صدرنشینی را از دست داد
خبرگزاری قم نیوز، چهارمین هفته از دیدارهای دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی شب نخست خود را پشت سر گذاشت که صبای قم با شکست برابر استقلال تهران رده سوم جدول را از دست داد و اکنون تیم پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.
 
برتری و تسلط بر توپ و میدان توسط شاگردان مایلی‌کهن
 شاگردان محمد مایلی‌کهن که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را با نتایج بسیار خوب آغاز کردند و با عملکردی موفق در هفته نخست از سد ملوان بندر انزلی و در هفته دوم از سد نفت تهران عبور کردند، اکنون روی نوار باخت قدم بر می‌دارند و از شرایط خوبی برخوردار نیستند.
 هرچند صبایی‌ها در حال حاضر همچنان در کنار تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران جزو تیم‌های بالای جدول لیگ برتر هستند، اما قطعاً با نتایجی که در شب دوم هفته چهارم رقم می‌خورد، صبا جایگاه پنجم را نیز از دست خواهد داد.
 
اشتباه مدافعان صبا و تنها گل استقلال در دقیقه 32
 صبای قم در هفته چهارم از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران و در دیدار خارج از خانه میهمان تیم فوتبال استقلال تهران بود و این بازی را با گلی که در دقیقه 32 دریافت کرد به میزبان واگذار کرد تا بعد از باخت به فولاد دومین شکست این فصل را بپذیرد.
 صبایی‌ها در این دیدار در غیاب مجید حیدری و البته با چند تغییر نسبت به بازی گذشته از جمله بازی گرفتن از روزبه چشمی از ابتدای مسابقه و نیمکت نشینی کیوان امرایی به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران و شاگردان امیر قلعه نویی رفتند اما پایان تلاش آنها در 90 دقیقه این میهمانی با شکست یک بر صفر همراه بود.
 صبا در این دیدار چندان بد هم بازی نکرد و به واقع می‌توان گفت که شایسته باخت نبود به خصوص اگر پنالتی نیمه دوم توسط غلامرضا عنایتی به گل تبدیل می‌شد، صبا می‌توانست در ادامه مسابقه با شرایط بهتری در مقابل تیم پرستاره و بی انگیزه استقلال حاضر شود.
 
استقلال به مثلت مدعیان رسید
 در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب 9 امتیاز در صدر ایستاده است، استقلال با هشت امتیاز در رده دوم جای دارد و تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران هفت امتیازی و سوم و چهارم هستند، در حالی که صبای قم با کسب شش امتیاز تا پیش از بازی‌های شب دوم هفته چهارم در مکان پنجم جای دارد.
 براساس برنامه سازمان لیگ برتر تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از دور رفت دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری در دیداری خانگی میزبان شاگردان رسول خطیبی در تیم تازه به لیگ برتر آمده گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

انتهای خبر/123
https://qomnews.ir/vdcizwaz.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما