قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه اندازی و افتتاح کارواش تمام اتوماتیک با مشارکت بخش خصوصی در مجاورت ساختمان اداری تاکسیرانی خبر داد.
نخستین کارواش تمام اتوماتیک ویژه تاکسی‌های درون شهری قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، اقبالیان روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: این کارواش با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه ای بالغ بر 550میلیون ریال برای نخستین بار در استان احداث و با بکار گیری مدرن ترین سیستم ها هم اکنون فعال می باشد.
 
وی بیان داشت: ضمن هماهنگی های صورت گرفته ، کلیه تاکسی های تحت پوشش سازمان از خدمات نیم بهاء این کارواش برخوردار هستند و انشاءا... از این پس نظافت تاکسی ها بیشتر از گذشته در اولویت قرار خواهد گرفت .
 
اقبالیان در ادامه نیز به پیگیری های بعمل آمده از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم و مکاتبات صورت گرفته با فرمانداری جهت دریافت حق الزحمه رانندگان تاکسی در اختیار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص مبلغ 350میلیون ریال اخذ و به رانندگان عزیز پرداخت گردید.
 
وی افزود: تعداد 370 دستگاه تاکسی بر اساس ابلاغ های صادره در اختیار فرمانداری قرار گرفته بود و این تاکسی ها از ساعات اولیه بامداد روز انتخابات تا فردای آن روز در حال سرویس و ارائه خدمات بوده اند در امر حمل ونقل انتخابات حضوری فعال داشتند.
 
انتهاي پیام/123
https://qomnews.ir/vdcbfsb8.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما