پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 15606
جامعة المصطفی العالمیه:

مردم مصر در دام توطئه دشمنان نیفتند

قم نيوز : قم نیوز: جامعة المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به وقایع روز گذشته مصر اعلام کرد: مردم مصر باید هشیار باشند و در دام توطئه‌‌های دشمنانشان نیفتند که تنها به تحقق اهدافشان می‌اندیشند و دستیابی به آن وجهه همتشان است.
مردم مصر در دام توطئه دشمنان نیفتند
 به گزارش قم نیوز، در بیانیه جامعة المصطفی العالمیه آمده است: آنچه از وقایع امروز مصر به ذهن متبادر می‌شود، توطئه‌ای امریکایی- صهیونیستی دیگری است که هدفش تأمین امنیت اسرائیل غاصب بود که موجب کشته شدن هزاران نفر از مردم بی‌دفاع مصر شد.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: پس از مدت‌های مدیدی که گروه‌های درگیر بر سر منویاتشان با یکدیگر اختلاف نظر داشتند، جهانیان امروز شاهد کشته شدن هزاران نفر از مردم مصر بودند. بی‌تردید ادامه این روند به سود ملت متمدن و تاریخ‌ساز مصر نخواهد بود، ضمن اینکه مردم مصر باید هشیار باشند و در دام توطئه‌‌های دشمنانشان نیفتند که تنها به تحقق اهدافشان می‌اندیشند و دستیابی به آن وجهه همتشان است.
 
در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: بدیهی است استمرار چنین وقایعی سبب خواهد شد که دشمن صهیونیستی، گروه‌های افراطی و مزدوران استکبار جهانی در منطقه، از این وضعیت سوء ‌استفاده کرده روند توسعه و پیشرفت این کشور را با موانع و مشکلات جبران‌ناپذیری روبه‌رو سازند.
 
در این بیانیه تصریح شده است: جامعة‌ المصطفی‌ العالمیة ضمن همدردی با ملت مصر و محکوم کردن رخدادهای خون‌بار در این کشور با دعوت همه طرف‌های درگیر به خویشتن‌داری، درباره پیامدهای خطرناک این روند هشدار می‌دهد و بر ضرورت توقف هرچه زودتر آن تأکید می‌کند. همچنین تنها راه حل بنیادین اختلافات را تأکید بر ارزش‌های اسلامی، توسل به تفاهم، گفت‌وگو و وحدت ملی و حفظ عزت مصر می‌داند.
 
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdch--nz.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما