پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 15617
منبع : قم نیوز
مدیر عامل درمانگاه تخصصی پوست و موی ایرانیان:

درمان های تخصصی پوست، مو و زیبایی در مراکز تخصصی انجام شود

رضایت 92 درصدی کامل مراجعان از درمانگاه ایرانیان
قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل درمانگاه تخصصی پوست و موی ایرانیان قم گفت: درمان های تخصصی مانند پوست و مو نیازمند اطلاع رسانی مناسب به مردم هستند و با تعامل با اصحاب رسانه، مراکز معتبر به مردم معرفی شده و این گونه درمان ها تقویت می شوند.
درمان های تخصصی پوست، مو و زیبایی در مراکز تخصصی انجام شود
به گزارش قم نیوز، دکتر محمد حسن طاهایی، مدیر عامل درمانگاه تخصصی ایرانیان که در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت سخن می گفت، با اشاره به اینکه خبرنگاری، یک حرفه حساس و مورد نیاز برای جامعه است، تصریح کرد: در صورتی که در کار خبر، سرعت کافی به همراه نگاه موشکافانه همراه باشد، مشکلات جامعه مورد بررسی قرار می گیرد و گره از کارهای بسته باز می شود.

دکتر طاهایی افزود: باید اجازه داد خبرنگاران راحت خبر کسب کنند و آن را به موقع در اختیار مردم قرار دهند و با این نگاه، آسیب ها و مشکلات بهتر دیده شده و محسنات نیز مطرح می شوند.

وی تصریح کرد: بحث درمان تخصصی پوست و مو، از جمله مباحثی است که در رسانه ها مطرح است و شاهد حضور کسانی هستند که در این رشته تخصص ندارند و به همین دلیل، در این زمینه باید با تعامل با اصحاب رسانه، فعالیت های معتبر و مجوزدار مطرح شوند.

مدیرعامل درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان افزود: سه سال قبل با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نخستین درمانگاه از این نوع در استان قم و مرکزی، راه اندازی شد و با این راه اندازی، از مراجعات بسیاری به تهران کاسته شده است.

دکتر طاهایی افزود: کلنیک کاشت مو، کلینیک لیزر و بخش هایی از مسائل زیبایی، با همکاری دوازده متخصص و فوق تخصص پوست و مو در این درمانگاه وجود دارند که خدمات لازم را با آخرین متد علمی در اختیار مراجعان قرار می دهند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در قم، دستگاه های لاغری معتبر به کار گرفته شده است و با این کار انقلابی در این عرصه در قم ایجاد شده است و حتی باعث مراجعه معکوس از تهران شده است.

طاهایی با اشاره به استقرار سیستم CRM در این درمانگاه، افزود: پی گیری پس از درمان از جمله فعالیت های این درمانگاه است و وضعیت بیماران را پس از درمان پی گیری می کنیم و در صورت نیاز به درمان مجدد، با هزینه درمانگاه، این کار انجام می شود.

مدیر عامل درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر تصریح کرد: در زمینه پوست و مو و زیبایی تنها کسانی مجاز به فعالیت هستند که متخصص پوست و مو باشند و این به معنی است که برای این کار باید تخصص لازم کسب شود و پزشکان عمومی اجازه ورود به این فعالیت ها را ندارند.

وی افزود: در برخی آرایشگاه ها و مکان های غیر مجاز، تزریق بوتاکس و از بین بردن موهای زائد با دستگاه IPL صورت می گیرد که ممکن است باعث ایجاد ضایعات پوستی شود و در بهترین حالت، موهای زائد چند ماه دیگر رشد می کنند.

طاهایی با اشاره به مراجعان مکان های غیر مجاز بیرون پس از ایجاد مشکل به درمانگاه ایرانیان، اظهار کرد: به طور روزانه مراجعاتی از سوی کسانی که در مراجعه به مکان های غیر مجاز، به مشکل برخورده اند، به این درمانگاه می شود که به صورت صادقانه امکان بهبود آنها عنوان شده و مورد درمان قرار می گیرند.

وی افزود: تنها سه گروه متخصص جراحی فک و صورت، متخصص گوش و حلق و بینی و فوق تخصص جراحی پلاستیک تنها متخصصان مجاز به انجام اعمال جراحی بینی هستند و به غیر از اینها، گروه دیگری مجاز به انجام این جراحی خاص نیستند.

طاهایی با اشاره به عرف بینی های ایرانی که عموما زیبا محسوب نمی شوند، تصریح کرد: یکی از دلایل بالا بودن آمار جراحی زیبایی بینی در ایران، زیبا نبودن عرفی بینی هایی ایرانی است. دلیل دوم مسائل فرهنگی و روانی است و افراد برای اقناع شدن از نظر زیبایی شخصی، دست به عمل زیبایی می زنند که بعضا نیازی به عمل ندارند.

مدیرعامل درمانگاه ایرانیان افزود: مهم ترین عامل موثر در عمل بینی، حفظ راه تنفس است و بینی بسیار زیبا اما با مشکل تنفسی، به درد افراد نمی خورد و اگر جراح حاذق نباشد، مشکلات عدیده ای پدید می آید.

انتهای پیام  / 105
 
https://qomnews.ir/vdcjamev.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما