دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 15728
رئیس هیئت تیراندازی قم عنوان کرد

رقابت 6 تیرانداز قمی برای صعود به لیگ دسته اول کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از تلاش 6 تیرانداز قمی در ترکیب تیم‌های تفنگ بادی و تپانچه بادی هیئت قم برای صعود به مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.
رقابت 6 تیرانداز قمی برای صعود به لیگ دسته اول کشور
 به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز امروز گفت: تیم هیئت تیراندازی قم در سال قبل یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور بود اما به دلایل مختلف که مهم‌ترین آن مشکلات مالی بود حالا در لیگ دسته دوم حضور دارد.
 
وی ادامه داد: امسال قصد داریم با تیمی قوی در مسابقات لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور حضور یافته و در تلاش برای راهیابی مجدد به رقابت‌های لیگ دسته اول، با تمام توان به مصاف حریفان برویم و توانمندی تیراندازی قم را نشان دهیم.
 
رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: فصل جدید پیکارهای لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در حالی نخستین هفته از مسابقات دور رفت خود را پیش رو دارد که تیراندازان قمی در تلاش برای صعود به لیگ دسته اول با حریفان رقابت می‌کنند.
 
وی بیان داشت: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به پیکارهای هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور شش تیرانداز حضور دارند که در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حریفان مسابقه می‌دهند.
 
مهره‌ساز ابراز کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای هفته نخست از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تیراندازی استان فارس به انجام می‌رسد.
 
وی عنوان داشت: تیراندازان شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته دوم تیراندازی کشور در حالی در پیکارهای هفته نخست به میزبانی هیئت تیراندازی استان فارس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که رقابت‌ تیم‌های حاضر در این لیگ با شرکت پنج تیم برگزار می‌شود.
 
رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به رقابت‌های هفته نخست از فصل جدید لیگ دسته دوم کشور در رشته تفنگ بادی میثاق باقری، حامد غرباقی و علی‌اصغر کلهر حضور دارند که هر سه تیرانداز از چهره‌های آینده دار این رشته ورزشی در قم هستند.
 
وی عنوان داشت: همچنین در ترکیب تیم تپانچه بادی تیم هیئت تیراندازی قم در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور علی محمدی صرمی، محمد مهره‌ساز و امیرحسین متوال عضویت دارند که رقابتی کاملا جدی با حریفان مطرح شرکت‌کننده در لیگ دسته دوم برگزار خواهند کرد.
 
مهره‌ساز که مسئولیت مربیگری و سرپرستی تیم اعزامی هیئت قم به مسابقات این فصل را نیز بر عهده دارد، با اشاره به کادر فنی تیم هیئت تیراندازی قم، عنوان داشت: این تیم با سرپرستی محمدجواد متقیان‌نژاد امسال با جدیت به دنبال صعود به لیگ دسته اول کشور است.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcc4mqs.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما