يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 15806
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور:

شناسایی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه به زودی آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش حوزه‌های علمیه سراسر کشور از آغاز طرح شناسایی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه نیمه دوم شهریورماه خبر داد.
شناسایی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه به زودی آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی عماد اظهار کرد: با پایان یافتن سال تحصیلی 92-91 در نیمه اول شهریور و آغاز سال تحصیلی جدید در نیمه دوم شهریور عملیات شناسایی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه با همکاری مدیریت‌های 30 گانه استانی حوزه‌های علمیه آغاز می‌شود.
 
وی با اشاره به اهمیت شناسایی حمایت و تقویت این گروه از روحانیون تصریح کرد: نخستین گروه از نخبگان تا بهمن‌ماه امسال شناسایی شده و پس از معرفی، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 
عماد به تعریف شاخص‌های استعدادهای برتر اشاره و خاطرنشان کرد: برترین چهره‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، تهذیبی و مدیریتی حوزه‌های علمیه و تمام کسانی که بالقوه نخبه هستند و می‌توانند در مسیر نخبگی قرار گیرند در این گروه قرار دارند.
 
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به تنظیم آیین‌نامه‌ای مشابه آیین‌نامه بنیاد نخبگان نحوه حمایت‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه از نخبگان طلبه و روحانی را تشریح کرد.
 
وی این حمایت‌ها را در دو گروه مادی و معنوی بیان کرد و افزود: پشتیبانی از فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تبلیغی در گروه کمک‌های مادی و تلاش به ارتقاء سطح علم و دانش و مهارت‌ها در زمره کمک‌های معنوی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjmoev.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما