شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 15945
نایب التولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) عنوان کرد:

اهتمام مسئولان استان به توسعه مراکز تفریحی و گردشگری در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب التولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر اهتمام مسئولان استان قم به توسعه مراکز تفریحی و گردشگری در کنار مراکز مذهبی و دینی در این شهر برای افزایش مدت زمان اقامت زائران تاکید کرد.
اهتمام مسئولان استان به توسعه مراکز تفریحی و گردشگری در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید اکبر حسینی‌ن‍ژاد صبح امروز در مراسم رونمایی از سکه 5000 ریالی منقش به تصویر بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه قم حرم اهل بیت است اظهار کرد: اهل قم برای مشرق و مغرب الگو هستند.
 
نایب التولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: یکی از برکات قم وجود این ضریح ارزشمند و فاطمه معصومه(س) است؛ مفتخریم که همه خادم این آستان هستیم و خوشا به حال کسانی که به هر طریق افتخار خادمی این آستان مقدس را دارند.
 
وی رشد و رونق قم از نظر فرهنگی و اقتصادی را در گرو افزایش ماندگاری زائران در این شهر دانست و گفت: این مسئله ثمرات بسیار زیادی دارد و موجب پیشرفت و عمران این استان می‌شود.
 
حسینی نژاد با اشاره به آمادگی آستان مقدس حضرت معصومه برای تحقق این مهم بیان کرد: باید در قم امکانات بسیار خوبی برای زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) فراهم شده و در کنار مراکز فرهنگی و مذهبی باید مراکز تفریحی و گردشگری مناسب ایجاد شود.
 
وی با اشاره به اینکه سالانه 20 تا 25 میلیون نفر به قم و جمکران مشرف می‌شوند افزود: مدت زمان ماندگاری این زائران بسیار پایین است و باید امکانات رفاهی مناسب ویژه ایشان تهیه شود.
 
نایب التولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اضافه کرد: رونمایی ازسکه یادبود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت اقدام ارزشمندی است و در این راستا از مسئولان و مدیران شهرداری قم تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdkn0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما