چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 16001
برترین کارآفرین زن جهان اسلام:

یاد خداوند منشا موفقیت و اعتماد به نفس من است

قم نيوز : قم نیوز: بزرگترین بانوی کارافرین جهان اسلام منشا موفقیت خود را یاد خداوند و ارادت به حضرت زهرا دانست.
یاد خداوند منشا موفقیت و اعتماد به نفس من است
به گزارش قم‌نیوز، طاهره جوان، کارآفرین برتر جهان اسلام که بعد از ظهر امروز در میان خبرنگاران در مجتمع فناوران قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: به منظور ارائه گزارشی از فعالیت‌های کارآفرینانه و امور خیریه نظیر مدرسه سازی به نزد آیت الله شهرستانی رفتم و قرار است نزد آیت الله علوی گرگانی نیز مشرف شوم.
 
کارفرآفرین برتر جهان اسلام، افزود: 54 سال سن دارم. تحصیلاتم تا مقطع ابتدایی است و تقریبا 40 سالی است که خیاطی می‌کنم در اثر حادثه‌ای در کودکی دچار سوختگی شدید شده و چهار سال در بیمارستان بستری بودم و 24 بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم. با یاری خداوند از صفر شروع کردم و الان با توان مالی بالا و به عنوان کارآفرین برتر در بین مردم زندگی می‌کنم این حادثه از طاهره جوان آدم دیگری ساخت و شاید این خواست خدا بود که این‌گونه شود. خدا را شاکرم و هیچ گله‌ای از این سوختگی ندارم.
 
موفق ترین بانوی کارآفرین کشور در رابطه با شیوه ثروت آفرینی خود خاطرنشان کرد: ثروت آفرینی من به این معنا است که امروز به جایی رسیده ام که می‌توانم برای خانم‌های بدسرپرست و بی سرپرستی که اکثرا بی سواد نیز هستند، شغل خیاطی و آرایش گری را آموزش بدهم و بعد از دیدن آموزش‌ها در همان مزون و آرایشگاه خودم مشغول فعالیت بشوند.
 
وی درباره با کارگاه‌ها و مزون‌هایی که خانم‌های زیادی درحال حاضر در آنها مشغول کار هستند تصریح کرد: خانم‌های خیاط در مزون من در عرض حدود نیم ساعت یک دست کت و شلوار و در حدود دوساعت لباس عروس را حاضر می‌کنند و بدون متر مشغول کار هستند که نشان از تسلط آنها دارد و در سراسر ایران بی نظیر هستند و به همین دلیل اغلب خانم‌هایی که در این کارگاه‌ها و مزون مشغول فعالیت هستند، درآمد خوبی دارند و می‌توانند به راحتی زندگی خود و خانواده خود را تامین کنند.
 
بانوی خیر و مدرسه ساز ایرانی خاطرنشان کرد: من با 98 درصد سوختگی صددرصد موفق هستم و کاری کرده ام که نه تنها به کسی نیازی ندارم بلکه همه به سمت من می‌آیند و همه این‌ها را مدیون خداوند می‌دانم. یاد خداوند منشا اعتماد به نفس است و ارادت ویژه ای به حضرت زهرا(س) دارم.
 
وی با اشاره به ارزش کارآفرینی در زندگی و کسب و کار تصریح کرد: در بسیاری از نقاط کشور مانند همدان و مشهد برای سخنرانی و شرکت در کنفرانس‌های کارآفرینی شرکت کرده ام و از سوی چند سفارتخانه کشورهای خارجی برای سخنرانی و شرکت در همایش‌های مرتبط با کارآفرینی که در سایر کشور‌ها برگزار می‌شود، دعوت شده ام.
 
جوان هدف از سفر خود به قم را در کنار دیدار با مراجع و علما، انتقال تجربیات خود به مردم قم دانست و افزود: به منظور آشنایی با بافت فکری مردم قم و شرکت در کنفرانس‌های کارآفرینی به قم سفر کرده ام و به طور حتم در آینده نیز به قم رفت و آمد خواهم داشت.
 
وی با بیان اینکه با وجود توان مالی هرگز هیچ عمل زیبایی را به منظور از بین بردن سوختگی‌های صورت خود نکرده ام و تنها برای بازگشتن به حالت عادی جراحی کرده ام، ابراز کرد: جراحی  پلاستیک و زیبایی برای من یعنی تامین هزینه تحصیل و زندگی افراد بی بضائت.
 
طاهره جوان به عنوان بانوی کارآفرین نمونه و خیر مدرسه ساز و متولی در امور خیریه مانند تهیه جهیزیه عروس و تامین کننده هزینه‌های ازدواج جوانان بی بضائت، در 24 برنامه تلوزیونی شرکت کرده کرده و تا کنون حدود 124 مجله و روزنامه از زندگی ایشان گزارش تهیه کرده‌اند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchzvnz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما