سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 16145
مدیرکل امور زنان و خانواده قم:

سلامت جسم و روان زن موجب تحکیم خانواده می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: سلامت روان در کنار سلامت جسم، باعث تحکیم خانواده می شود و بدون یکی از آنها، دیگری نیز دچار نقصان خواهد شد.
سلامت جسم و روان زن موجب تحکیم خانواده می شود
به گزارش قم نیوز، مصومه ظهیری در همایش هفته ملی سلامت زنان در دانشگاه علوم پزشکی، ضمن عرض تبریک میلاد امام هادی و گرامیداشت دهه ولایت  اظهار کرد: هدف این همایش آگاهی بخشی از نقش سلامت زنان در خانواده و نقش سلامت خانواده در جامعه را تبیین است.
 
وی تاکید کرد: به دو دلیل از فرهنگیان و آموزش و پرورش خواستار گنجاندن برنامه کارگاهی در آموزش های ضمن خدمت خودشان  هستم، اول این که نقش دانش‌افزایی دارد و همچنین باید راه‌های سلامت زیستن و پیشگیری از بیماری را آموزش ببینیم و به سلامت روح و جسم اهمیت دهیم و از ابتلای بیماری پیشگیری کنیم.
 
ظهیری تصریح کرد: زنان باید به سلامت جسمی و روحی خود اهمیت بدهند تا در تعامل با افراد خانواده موفق عمل کنند.
 
وی با تاکید به آخرین سفارش امیرالمومنین(ع) به تقوای الهی و نظم به در امور افزود: مهم ترین شاخصه نظم داشتن سلامت است، لذا باید زن به سلامت روح و جسم خودش اهمیت بدهد تا روح و جسم سایر اعضای خانواده هم تامین شود.
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ضمن اشاره به تقارن هفته سلامت با روز تربیت بدنی خواستار توجه بیش از پیش به سلامت و بهداشت روان شد.
 
ظهیری افزود: سلامت روان در کنار سلامت جسم، باعث تحکیم خانواده می شود و بدون یکی از آنها، دیگری نیز دچار نقصان خواهد شد.
 
انتهای پیام / 125
https://qomnews.ir/vdcgnq9q.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما