چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 16164
در آستانه عید غدیر خم

نرم‌افزار و سايت «دراية‌الثقلين» در قم رونمايی شد

قم نيوز : قم نیوز: به ميمنت عيد غديرخم نرم‌افزار و سايت دراية‌الثقلين امروز 30 مهر ماه با حضور آيت‌الله العظمی صافی گلپايگانی در قم رونمايی شد.
نرم‌افزار و سايت «دراية‌الثقلين» در قم رونمايی شد
به گزارش قم نیوز، نرم‌افزار و سايت دراية‌الثقلين با حضور آيت‌الله العظمی صافی گلپايگانی، مرجع تقلید شیعیان جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت و جمع زیادی از اساتید برجسته حوزه به عنوان اولين برنامه هوشمند بررسی روايات، روايان و اسناد حديث شريف ثقلين رونمايی شد.
 
آيت‌الله العظمی صافی گلپايگانی در اين مراسم گفت: تولیدکنندگان این نرم‌افزار خدمت بزرگی را به شیعه انجام داده‌اند و بايد از آنان تقدیر كرد و امیدواریم به این مناسبت روز به روز به عظمت اسلام روحانيت و عظمت شيعه به واسطه اين خدماتی كه انجام می‌شود افزوده شود.
 
دبيركل مجمع جهانی اهل‌بيت نيز اظهار کرد: ساماندهی به وضعيت شيعيان و سازماندهی آنان هدفی است كه بتوانيم شبكه‌ای متصل به هم از شيعيان تشكيل دهيم و اكنون در برخی مناسبت‌ها در همه دنيا شاهد فعاليت‌ها، بيانيه‌ها و تظاهرات‌ها هستيم.
 
وی بيان كرد: از ديگر اهداف مجمع نشر معارف قرآن و اهل بيت است كه در اين زمينه نيز تاليف و تحقيق و تجديد و نوآوری‌هايی را در زمينه‌های علمی و معارف اهل بيت عهده‌دار شده‌ايم و از ابتدای فعاليت خود يك هزارو 400 کتاب در دنيا نشر كرده‌ايم كه در حدود 50 زبان ترجمه می‌شوند.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkznz.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما