قم نيوز : قم نیوز: سومین جلسه پایگاه هم اندیشی و اتاق فکر تشکل های زیست محیطی استان قم با حضور مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان و جمعی از مسوولین تشکل ها و موسسات مردم نهاد زیست محیطی برگزار شد.
سومین جلسه پایگاه هم اندیشی و اتاق فکر تشکل های زیست محیطی استان قم برگزار شد
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان قم، سومین جلسه پایگاه هم اندیشی و اتاق فکر تشکل های زیست محیطی استان قم با حضور محمودعلی رکنی مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان قم و جمعی از مسوولین تشکل ها و موسسات مردم نهاد فعال در عرصه محیط زیست استان برگزار شد. 
بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست دکتر رکنی مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان طی سخنانی بر ضرورت حضور حداکثری تشکل های زیست محیطی و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های مردمی در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست انسانی و طبیعی استان تاکید کرد. 
همچنین در این جلسه، اساسنامه ای متشکل از اهم اهداف و وظایف اتاق فکر تشکل های زیست محیطی استان قم، جهت بحث و بررسی توسط دبیر جلسه سر کار خانم موسوی از تشکل‌های زیست محیطی استان که مورد بحث و بررسی اولیه قرار گرفت و مقرر شد نقطه نظرات اصلاحی به منظور ایجاد اساس نامه جامع به دبیر جلسه تا سه روز آینده ابلاغ و مراتب به منظور تصمیم گیری نهایی در جلسه آتی مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcji8ev.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما