پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 16333
فرمانده نیروی انتظامی در قم:

اهانت به ولایت امام‌علی(ع) ناشی از یک انحراف عمیق فکری است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه عده ای امروز به مقدسات ما از جمله امام خمینی(ره) اهانت می کنند و غدیر و ولایت را زیر سئوال می برند، گفت: در این زمینه وظیفه علما، جلوگیری از انحراف ها حتی به اندازه سر سوزن است.
اهانت به ولایت امام‌علی(ع) ناشی از یک انحراف عمیق فکری است
به گزارش قم نیوز، سردار اسماعیل احمدی مقدم که در جمع مبلغان حوزه علمیه قم سخن می گفت، اظهار کرد: یکی از آموزه های عاشورا دشمن شناسی است و امروز  دشمن به وسایل مختلف از جمله وسایل نرم متوسل شده است هرچند که منحصر به وسایل نرم نیست و از هر وسیله ای در این مسیر  استفاده می کند.
 
فرمانده نیروی انتظامی افزود: دشمن می گوید بهترین سبک زندگی برای بشریت، روش لیبرال دموکراسی است که از اومانیسم برگرفته شده و هدف آن ایجاد حاکمیت جهانی است. 
 
وی تصریح کرد: تشیع به دنبال عدل و صلح جهانی با آموزه های مکتب انتظار است اما غرب به دنبال نظام سلطه جهانی و غلطه الگوی زندگی دنیوی و حیوانی بر زندگی معنوی و دوری از آخرت است، باید در زمینه تبلیغ دین گام های موثری برداشته شود. 
 
احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه اسلام به علت و معلول ها با هم می پردازد  نه اینکه فقط به علت یا معلول بپردازد افزود: سرعتی که غرب به زندگی بشر تحمیل کرده، سبب شده است که مسائل مادی در هر سال رشد کند و این نیز سبب می شود تا کل زندگی بشر به سمت مسائل مادی پیش برود.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی یکی از مسائل مهم و اساسی در جامعه است و متاسفانه جریانی در کشور تلاش می کند یک نوع بی حسی را بر کشور حاکم کند و عنوان می کنند دشمن، یک نوع توهم است و وجود خارجی ندارد. 
 
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: فشارهایی که در این چند سال توسط رسانه‌ها انجام شده همه برای این بوده است که افکار عمومی ما را متقاعد کنند که چاره ای جز سازش وجود ندارد و مسئولان نظام باید این موضوع را بپزیرند. 
 
احمدی مقدم با اشاره به اینکه دشمن در حالی که در مسیر دیپلماتیک گام ایجابی بر می دارد، بعد از دو روز شروع به اهانت و بدگویی می کند، عنوان کرد: غرب می گوید می خواهیم  فشارها را بیشتر کنیم و این در حالی است  گروه های تروریستی که در اطراف ما هستند، توسط غرب حمایت می شوند و بیگانگان ادامه حمایتشان  از آن ها را منوط به حمله به ایران کرده‌اند.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن زمانی که با قدرت سخت وارد می شود قابل شناسایی است اما زمانی که ما با رسانه و تغذیه فرهنگی و اطلاعاتی وارد می شود، انسان را دچار خواب زدگی می کند و این مسئله در جامعه رواج پیدا می کند که دشمن وجود خارجی ندارد. 
 
وی خاطرنشان کرد: امروز عنصر اصلی اثرگذاری، فرهنگ بوده و ابزار تغییر فرهنگ رسانه است، از این رو چینی‌ها ممکن است رشد اقتصادی کنند اما قدرت نرم ندارند و نگاه فرهنگی آنها در جهان حاکم نمی شود و نمی توانند بر مردم جهان مسلط شوند. 
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مهم‌ترین آسیب امروز جامعه ما و جامعه جهانی، مواد مخدر است افزود: آسیب‌های مواد مخدر در ایران یک دهم جامعه جهانی است، برای مثال سال 2001 تولید مواد مخدر افغانستان 200 تن بود اما امسال 6000 تن شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: عادی سازی روابط زن و مرد و بی حجابی و بی عفتی ها یکی از آسیب های جدی جامعه است و متاسفانه هر وقت ما از امنیت اخلاقی صحبت می کنیم، هجمه ها شروع می شود که نیروی انتظامی بهتر است به سرقت ها رسیدگی کند البته گوش ما در این زمینه بدهکار نیست زیرا باید هم دزد مال را  و هم دزد ناموس را دستگیر کرد.
 
احمدی مقدم با اشاره به اینکه امروز به مقدسات ما از جمله امام خمینی(ره) اهانت می کنند و غدیر و ولایت را زیر سئوال می برند خاطرنشان کرد: در این زمینه وظیفه علما، جلوگیری از انحراف ها حتی به اندازه سر سوزن است. 
 
و با اشاره به تحریف آمارها توسط رسانه ها عنوان کرد: آمارهای مختلف را رسانه‌ها تولید می‌کنند و رتبه کشور را پائین می برند و بعد می گویند مقالات ISI شمابسیار خوب است تا به این بهانه مقالات ما را بگیرند و از آن ها در زمینه های مختلف استفاده کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: تقویت گروه های سلفی و گروهای مسلح مانند گروه معدوم ریگی، از برنامه های اصلی دشمن است و  این موضوع به شدت از سوی غرب پشتیبانی می شود زیرا مقابله اصلی آن ها با اسلام و خداست و ما نیز تحت هیچ شرایطی مسیر خود را تغییر نمی دهیم.
 
احمدی مقدم  با اشاره به اهمیت تبیین موضوع ولایت فقیه تصریح کرد: یکی از راه هایی که می توان به راحتی ولایت فقیه را تبیین کرد پیشرفت ایران است،  یعنی اگر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند ولایت فقیه نیز در سطح جهان تبیین می شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfmmdy.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما