چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 16436
زمانی به مهر خبر داد:

آغاز ثبت نام طرح جمع آوری تاکسی های فرسوده در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل درون شهری قم از آغاز طرح جمع آوری تاکسی های فرسوده در قم خبرداد.
آغاز ثبت نام طرح جمع آوری تاکسی های فرسوده در قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا زمانی، با اشاره به آغاز طرح جمع آوری تاکسی های فرسوده سطح شهر عنوان کرد:‌ اجرای این طرح از یازدهم آبانماه آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه تاکسی های مدل سال 80 به قبل می توانند برای تعویض خودروی خود در این طرح ثبت نام کنند ادامه داد: رانندگان می توانند با در دست داشتن مدارک تاکسی شامل سند، کارت ماشین و دفترچه تاکسیرانی به محل انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل درون شهری قم واقع در میدان 72 تن مراجعه کنند.
 
وی نوسازی ناوگان تاکسی قم، کاهش آلودگی هوا و ارائه خدمات بهتر به زائران  و مسافرین را از جمله اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم عنوان کرد.
 
رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل درون شهری قم با اشاره به اینکه تاکنون 150 تاکسی در این طرح ثبت نام کرده اند بیان کرد: طبق پیش بینی ها حدود هزار و 170 تاکسی فرسوده در سطح شهر قم در حال تردد است.
 
وی بیان کرد:‌ تاکسی های ثبت نام شده در طرح پس از پایش تسهیلاتی را که در ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور تصویب شده را برای خرید خودروی جدید دریافت می کنند.
 
زمانی ادامه داد:‌ تاکسی های فرسوده به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری شده و وام 12 میلیون تومانی نیز برای خرید خودروی جدید در اختیار رانندگان قرار میگیرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjmxev.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما