چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 16444
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم خبر داد

کسب 3 مدال توسط دختر شناگر قمی از مسابقات کشوری

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از موفقیت دختر شناگر قمی با کسب 3 مدال در مسابقات کشوری خبر داد.
کسب 3 مدال توسط دختر شناگر قمی از مسابقات کشوری
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین جمال، امروز تصریح کرد: همان‌گونه که پیش از این هم اشاره کرده بودم، کارهای بسیار خوبی برای رشد و توسعه شنا قم در بخش قهرمانی در حال انجام است و به زودی ثمره این کارهای خوب و تلاش‌های ارزشمند را خواهیم دید.
 
وی ادامه داد: البته این فعالیت‌ها و تلاش‌های قابل تقدیر توسط همکاران من در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم و مربیان دلسوز و فداکار این رشته ورزشی در همین رقابت‌های شنا قهرمانی دختران کشور نتیجه داد و سه مدال نصیب تیم اعزامی شنا قم شد.
 
وی ادامه داد: رقابت‌های شنا دختران کشور در رده سنی 8 تا 12 سال به میزبانی شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی در حالی برگزار شد که در آن محدثه علیزاده از دختران آینده‌دار و بسیار توانمند شنا قم توانست سه مدال ارزشمند را به ارمغان بیاورد.
 
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تصریح کرد: در این پیکارها محدثه علیزاده در شنای 100 متر رشته قورباغه موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد در حالی که همین شناگر در رشته‌های 50 متر قورباغه و 50 متر آزاد عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و در مجموع درخشش خیره کننده‌ای داشت؛ این برای نخستین بار است که علیزاده در دو سال متوالی قم را در کشور صاحب مدال‌های رنگارنگ شنا می‌کند.
 
وی با بیان اینکه اقدامات متنوعی برای توسعه شنا قم در حال انجام است، اضافه کرد: امسال برای چهارمین دوره متوالی رقابت‌های لیگ شنا قم در هر دو بخش دختران و پسران را برنامه‌ریزی و برگزار کردیم، مسابقاتی که با استقبال خوب تیم‌ها و جذابیت بالا به انجام رسید.
 
جمال تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت اصلی ما در رشته شنا صورت می‌گیرد اما با توجه به اینکه تاکنون فعالیتی در رشته‌های شیرجه و واترپلو وجود نداشته است قصد داریم در آینده‌ای نزدیک به صورت جدی وارد فعالیت این دو رشته نیز بشویم.
 
وی خاطرنشان کرد: در استان قم استعدادهای خوبی در رشته ورزشی شنا وجود دارند و همین نیروهای مستعد در هر دو رشته شیرجه و واترپلو نیز توانایی فعالیت دارند اما مشکل اینجا است که از امکانات و فضای پرداختن به این دو رشته ورزشی برخوردار نیستیم.
 
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم اظهار کرد: با ادامه فعالیت در رده‌های سنی پایه‌ قصد داریم به صورت جدی در راستای توسعه و آموزش رشته‌های زیر مجموعه هیئت گام برداریم تا در آینده‌ای نزدیک قم در این رشته‌ها به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.
 
انتهای پیام‌/125
https://qomnews.ir/vdci55az.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما