قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با تلاش برای کسب برتری مقابل پرسپولیس قائمشهر نشان می‌دهیم که شکست‌های صبا در 2 هفته اخیر اتفاقی بوده است.
نشان می‌دهیم که شکست‌های صبا اتفاقی بوده است / مدعی صعود به لیگ برتر هستیم
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان، امروز اظهار داشت: در دیدار حساس هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برابر تیم پرسپولیس ثابت می‌کنیم که صبا تیمی آماده است و همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال امید کشور هستیم.
 
وی ادامه داد: در 6 بازی قبل لیگ برتر بازیکنان ما با توان بسیار بالا و برای نشان دادن آمادگی خود و انگیزه مضاعف برابر حریفان لیگ برتری به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند که نتیجه آن صدرنشینی صبا در گروه سوم بوده و امیدوارم تا پایان آن را حفظ کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: بازیکنان ما توانمندی صبا را از آغاز مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول امیدهای فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌اند و تمام تلاش خود را نیز در ادامه به کار می‌گیرند تا با شایستگی به لیگ برتر راه پیدا کنند.
 
وی عنوان کرد: بازیکنان ما برای کسب نتایج مناسب در چهار بازی‌ باقی مانده از دیدارهای مرحله گروهی فصل جار لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور به بهترین شکل ممکن تمرین کرده‌اند و به همین خاطر در حال حاضر با هماهنگی بین نفرات تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم و می‌خواهیم از دیدار جمعه این هفته با پرسپولیس قائمشمهر با دست پر خارج شویم.
 
گنجیان در ادامه با اشاره به شناخت خود از تیم پرسپولیس قائمشهر عنوان کرد: شناخت ما از تیم پرسپولیس بر اساس بازی انجام شده مقابل این تیم در دور رفت مسابقات است که توانستیم در ورزشگاه تختی قم با حساب چهار بر 2 حریف را شکست دهیم.
 
وی همچنین اشاره به عملکرد صبا در مسابقه هفته ششم با ابومسلم مشهد تصریح کرد: در این مسابقه بازیکنان حریف را به خوبی مورد تاثیر بازی خوب خود قرار دادیم و شانس‌های خوبی برای رسیدن به گل نیز داشتیم اما با بدشانسی‌‌هایی هم مواجه شدیم تا در خانه حریف نتوانیم با امتیاز میدان را ترک کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با تاکید بر این‌که شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس مطابق خواسته‌های فنی و تاکتیکی کادر فنی بازی خواهند کرد، ادامه داد: در این دیدار حتماً بازیکنان صبا برای برتری در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قائمشمهر انگیزه زیادی دارند و انشاءالله از فرصت‌های گلزنی خود نیز به خوبی بهره خواهیم برد تا به پنجمین برد این فصل دست یابیم.
 
تیم فوتبال امید صبای قم در هفتمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز جمعه هفدهم آبان‌ماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم امید پرسپولیس قائمشمهر خواهد رفت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaiyn6.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما