پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 16461
با قبول 2 باخت متوالی/

بانوان قمی لیگ برتر کاراته کشور را متزلزل آغاز کردند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بانوان هیئت کاراته استان قم در رویارویی با حریفان خود در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه های کشور شروع متزلزلی داشت.
بانوان قمی لیگ برتر کاراته کشور را متزلزل آغاز کردند
به گزارش قم نیوز، تیم بانوان هیئت کاراته قم در آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه های کشور و در جدال با رقبای تهران و زنجانی خود، در تلاش برای شروعی موفق در لیگ امسال عملکرد خوبی نداشت و دو باخت ناباورانه را متحمل شد.
 
تیم بانوان هیئت قم این هفته دو مسابقه حساس در پیش داشت که کسب پیروزی در آنها برای تیم کاراته بانوان قم اهمیت زیادی داشت و می توانست از همین شروع لیگ برتر کاراته بانوان کشور این تیم را در جمع بالای جدولی ها قرار بدهد اما اینگونه نشد.
 
در حالی که به نظر می رسد تیم کاراته بانوان قم قوی‌تر از دوره‌های گذشته در لیگ برتر حضور یافته است، نخستین هفته رقابت‌های امسال لیگ برتر کاراته بانوان کشور به میزبانی تهران و در سالن ورزشی شهید کبکانیان در حالی به انجام رسید که طی آن تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی و تیمی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.
 
کاراته‌کاهای توانمند تیم بانوان قم در دو پیکار حساس این هفته برابر تیم‌های هیئت کاراته تهران و شهرداری زنجان به روی تاتامی رفتند اما در هر دو مسابقه نتیجه را واگذار کردند تا این هفته تمرینات بیشتری را برای جبران امتیازات از دست رفته انجام بدهند.
 
این در حالی است که امسال سطح رقابت‌های لیگ کاراته بانوان کشور نسبت به دوره‌های گذشته بهبود یافته و بسیار فراتر رفته است و گویا بانوان قمی نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند در حالی که تیم بانوان قم نیز تیمی متشکل از بهترین چهره‌های کاراته قم است.
 
با این حال هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه های کشور با توجه به اینکه شروع کار بود به پایان رسید و نتایج به شکلی رقم خورد که گویا تیم بانوان قم نیاز به زمان بیشتر دارد تا توانایی خود را در پیکارهای آتی بیشتر نشان بدهد.
 
نگاهی به وضعیت تیم‌های کاراته قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور نشان می دهد که قم هم در لیگ‌های رده‌های سنی پایه که با عنوان جوانه‌ها و آینده‌سازان برگزار می‌شود و هم در لیگ‌های رده سنی بزرگسالان که با عنوان لیگ برتر و سوپر لیگ به انجام می‌رسد، نمایندگان بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان داریم که می‌توانند جزو تیم‌های مدعی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchzknz.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما