دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 16541
مدیرعامل آتش نشانی قم خبر داد

آمادگی حداکثری آتش نشانی قم برای تاسوعا و عاشورای حسینی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان آتش نشانی قم گفت: تمام کارکنان سازمان آتش نشانی در ایام تاسوعا و عاشورا در آماده باش کامل هستند و حتی کارکنان شیفت هم در آماده باش به سر می برند.
آمادگی حداکثری آتش نشانی قم برای تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری، درباره برنامه های سازمان آتش نشانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)  اظهار کرد: در حال حاضر تمام هیئت ها، تکیه های بزرگ و مطرح را تحت پوشش ایمنی قرار داده ایم.
 
رئیس آتش نشانی قم افزود: سازمان آتش نشانی با موتورهای مجهز به کپسول های ویژه ای که ظرفیت 7-8 لیتری مواد خاموش کننده دارند و این ظرفیت معادل است با 1000 لیتر آب در حال آماده باش هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: برای هیئت های رزمندگان اسلام، خادم الرضا، مجتمع امام خمینی، ورزشگاه شهید حیدریان، فاطمیون، کف العباس، شهدا در شب و روزی که مراسم دارند برای مباحث ایمنی در محل های مذکور خودرو آتش نشانی مستقر است.
 
جعفری تاکید کرد: تمام کارکنان سازمان آتش نشانی در ایام تاسوعا و عاشورا در آماده باش کامل هستند و حتی کارکنان شیفت هم در آماده باش به سر می برند.
 
رئیس سازمان آتش نشانی قم تصریح کرد: از 15  روز قبل از محرم یک اکیپ به مساجد فرستاده می شود که در بین نماز به مردم راه کارهای ایمنی و مقابله با حادثه را آموزش می دهد.
 
وی گفت: به تمام مساجد و تکایای استان کپسول اطفای حریق اهدا شده است. بنابراین از مساجدی که کپسول اطفای حریق ندارند در خواست می شود با مراجعه به سازمان آتش نشانی کپسول اطفای حریق دریافت کنند.
 
انتهای پیام/ 125
 
https://qomnews.ir/vdcgqn9q.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما