دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 16635
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

تصادف سواری، موتورسیکلت و اتوبوس در بلوار الغدیر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک دستگاه خودروی سواری، یک موتورسیکلت و اتوبوس با یکدیگر در بلوار الغدیر برخورد کردند که این حادثه 2 مجروح برجای گذاشت.
تصادف سواری، موتورسیکلت و اتوبوس در بلوار الغدیر
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز در قم با اشاره به حوادث روز گذشته در قم اظهار داشت: ساعت 17:15 در جاده قدیم قم ـ کاشان 2 دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر به شدت برخورد کردند که این تصادف 2 مجروح برجای گذاشت.
 
وی با تاکید بر سرعت عمل اورژانس در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان در سطح شهر و جاده ادامه داد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی برای تکمیل مراحل درمانی انتقال یافتند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه حوادث ناشی از موتورسواری در قم تمام شدنی نیست، خاطرنشان کرد: ساعت 17:45 در بلوار 15 خرداد یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده برخورد کرد که این حادثه 2 مصدوم به دنبال داشت.
 
وی با اشاره به انجام خدمات درمانی اولیه اورژانس بر روی مجروحان این حادثه تصریح کرد: 2 مصدوم این حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی اعزام شدند.
 
باقری همچنین از وقوع حادثه دیگری در ساعت 15:19 در خیابان امامزاده ابراهیم خبر داد و گفت: بر اثر تصادف موتورسیکلت و عابر پیاده در این خیابان، چهار نفر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی همچنین به وقوع حادثه تصادف موتور، سواری و اتوبوس که ساعت 10:25 صبح روز گذشته رخ داد اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه 2 مجروح به دنبال داشت که وضعیت یکی از آنان به دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد آمده بسیار وخیم گزارش شده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcamin6.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما