پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 16723
در هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر

ماهان تندیس قم در میهمانی میثاق تهران به میدان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم فوتسال میثاق تهران با این تیم رو به رو می‌شود.
ماهان تندیس قم در میهمانی میثاق تهران به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز، دیدار با میثاق تهران نخستین آزمون محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم است و این تیم بعد از اینکه در دو هفته متوالی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدارهایی حساس برابر مدعی قهرمانی یعنی گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد در خانه شکست خورد، حالا به فکر جبران امتیازات از دست رفته برابر تیم مدعی میثاق تهران قرار می‌گیرد.
 
هفته‌های سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت پنج شکست در کارنامه ماهان تندیس قم همراه بوده و حالا تمام فوتسال دوستان قمی از حسن‌زاده توقع دارند که در نخستین آزمون سرمربیگری خود با ماهان تندیس این تیم را برابر میثاق تهران پیروز کند.
 
با شکست ماهان تندیس قم در دیدار رفت برابر گیتی پسند اصفهان، حفاری اهواز، شهرداری تبریز، دبیری تبریز و فرش آراء مشهد، تا کنون پنج شکست در کارنامه نماینده قم به ثبت رسیده است و حالا ماهانی‌ها در پنجمین بازی خارج از خانه برابر میثاق تهران به میدان می‌روند تا با عبور از سد این تیم کمی وضعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود ببخشند.
 
بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تمام دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه سوم آذر ماه به انجام خواهد رسید و طی آن ماهان تندیس قم که از دیدارهای قبلی 13 امتیازی است، برابر تیم فوتسال میثاق تهران به میدان می‌رود.
 
تیم‌‌های فوتسال ماهان تندیس قم و میثاق تهران در دیدار رفت خود از لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور عصر سومین روز آذر ماه از ساعت 16 در تهران برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند در حالی که تهرانی‌ها آخرین بار در دیدار برگشت لیگ فصل گذشته در قم با نتیجه 8 بر 5 به نماینده قم باخته اند و البته در خانه خود نیز 2 بر 1 به فوتسالیست‌های قمی نتیجه را واگذار کرده‌اند.
 
میثاق تهران در حالی هم اکنون تیم رده ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که چهار امتیاز از رقیب این هفته خود یعنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیشتر کسب کرده و سه پله بالاتر ایستاده است.
 
این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم میثاق تهران هم‌اکنون تیم 13 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود و جایگاه نهم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفته است.
 
شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته نهم لیگ برتر در حالی برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه پنج بر سه تن به شکست دادند و در هفته دهم نیز سه بر دو به تیم فرش آراء مشهد باختند در حالی که پیش از این در خانه خود به تیم‌های حفاری اهواز و شهرداری تبریز نیز نتیجه را واگذار کرده‌اند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcipyaz.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما