?>?> تصادف کامیون و سواری یک کشته بر جای گذاشت | قم نیوز
يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 16793
در جاده سلفچگان

تصادف کامیون و سواری یک کشته بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حادثه‌خیز بودن محور سلفچگان گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی سواری، جوانی 35 ساله در دم جان سپرد.
تصادف کامیون و سواری یک کشته بر جای گذاشت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز با اشاره به حوادث ترافیکی که روز جمعه رخ داد، اظهار کرد: ساعت 15 و 14 دقیقه بر اثر تصادف موتور و عابر پیاده در حریم راه‌آهن بلوار آیت‌الله کاشانی، سه نفر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی از وقوع حادثه دیگری در محور اراک در ساعت 15 و 16 دقیقه خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی وانت دو سرنشین آن به شدت مصدوم شدند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: این مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل مراحل درمانی با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی استان قم انتقال یافتند.
 
وی با اشاره به وقوع حادثه در خیابان سینا افزود: ساعت 17 و 30 دقیقه بر اثر خروج مینی‌بوس از مسیر، سه نفر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
باقری وقوع حادثه در محور سلفچگان را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر تصادف کامیون و سواری، یک آقای حدود 35 ساله فوت کرد.
 
*جاده قم – کاشان قربانی می‌گیرد
 
باقری ادامه داد: بر اثر تصادف کامیون و وانت در اتوبان قم – کاشان یک نفر فوت کرد و یک آقای 55 ساله به شدت مجروح شد.
 
وی اضافه کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت که در محور اراک رخ داد دو نفر به شدت مصدوم شدند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با دو دستگاه آمبولانس برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.
 
باقری گفت: همچنین در محور سلفچگان - دلیجان، یک دستگاه خودروی سواری واژگون شد که این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfmedy.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما