دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 16829
از دهه سوم آذر ماه

آذرخودرو نماینده قم در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای توانمند قمی در فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم آذرخودرو هیئت کاراته قم به مصاف حریفان می‌‌رود.
آذرخودرو نماینده قم در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور شد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی امروز، اظهار کرد: نماینده هیئت کاراته قم از بیست و دوم آذرماه در فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود و ان‌شاءالله به شکلی برنامه ریزی می‌شود که این تیم با بهترین شرایط در سوپر لیگ حضور یابد.
 
وی از حمایت شرکت آذرخودرو برای پشتیبانی از نماینده قم در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد و عنوان داشت: خوشبختانه مدیران این شرکت نگاه بسیار خوبی به ورزش دارند و با توجه به اینکه قم مهد کاراته کشور است و استعدادهای بسیار خوب و توانمندی در این رشته دارد، دوستان ما در شرکت آذرخودرو نظر لطف داشته و در سوپر لیگ کاراته از این تیم حمایت می‌کنند.
 
رئیس هیئت کاراته استان قم در پاسخ به اینکه مگر قرار نبود این تیم با نام صبا در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حضور یابد، تصریح کرد: ما این موضوع را در ارتباط نزدیک با مسئولان باشگاه صبای قم پیگیر شدیم اما امکان همکاری فراهم نشد و ان‌شاءالله کاراته کاهای شایسته قم با حمایت شرکت آذرخودرو و با نام آذرخودرو هیئت کاراته قم در سوپر لیگ به مصفا حریفان خواهند رفت.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور از دهه سوم آذر ماه به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می‌شود، از امروز کار گزینش بهترین کاراته کاهای قمی در ترکیب تیم آذرخودرو هیئت کاراته قم آغاز می‌شود و برای این منظور تمام چهره‌های مدال آور و افتخارآفرین کاراته قم از میادین جهانی، بین المللی و آسیایی به این اردو دعوت شده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: قرار است تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی سال 2013 آسیا در کشور امارات اعزام شود و بعد از آن سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور شروع شود، بر همین اساس زمان خوبی در اختیار غلامرضا دباغیان به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم آذرخودرو هیئت کاراته قم قرار دارد تا بهترین‌ها را انتخاب کرده و نفرات برگزیده با آمادگی کامل در تلاش برای کسب عناوین مطلوب به مصاف حریفان خود بروند.
 
رئیس هیئت کاراته استان قم در پاسخ به اینکه چه زمانی حریفان آذرخودرو هیئت کاراته قم در سوپر لیگ کاراته کشور مشخص می‌شوند اظهار داشت: جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این پیکارها  نیز با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده روز پنجم آذر تشکیل می‌شود و بدین ترتیب برنامه و نحوه برگزاری دیدارهای فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته با حضور تیم‌های مدعی و کاراته کاهای سرشناس کشور مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcf1cdy.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما