دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 16839
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور:

مبلغان با شبهات منطقه‌ای آشنا شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور آگاهی طلاب نسبت به شبهات منطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران مدارس علمیه و اساتید باید نسبت به این مسائل توجه لازم را داشته و آگاهی لازم را به طلاب ارائه دهند.
مبلغان با شبهات منطقه‌ای آشنا شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی امروز در اجلاس مدیران مدارس علمیه کشور که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد با اشاره به اینکه طلاب باید نسبت به تهذیب نفس اهتمام داشته باشند، گفت: یکی از اموری که باید مدیران مدارس به آن توجه داشته باشند در اولویت قراردادن آموزش‌های اخلاقی است.
 
وی با اشاره به اینکه در مدارس علمیه باید طلاب مهذب و عالم تربیت شوند، افزود: باید مسئله مطالعه نیز در میان طلاب تقویت شود و اگر طلاب در زمینه دروس و کتاب‌های غیردرسی مطالعه خود را افزایش دهند شاهد حل شدن مشکلات محتوایی در عرصه تبلیغ خواهیم بود.
 
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه در ادامه اظهار داشت: در عرصه تبلیغ باید طلاب به ضروریات و شرایط منطقه‌ای توجه لازم را داشته باشند و محتوای تبلیغی را بر این اساس تنظیم کنند.
 
وی آگاهی طلاب نسبت به شبهات منطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: مدیران مدارس علمیه و اساتید باید نسبت به این مسائل توجه لازم را داشته و آگاهی لازم را به طلاب ارائه دهند.
 
نبوی با اشاره به اینکه باید در عرصه تبلیغ از همه ظرفیت‌ها از جمله مدارس، هیئت‌های مذهبی و حتی ورزشگاه‌ها نیز استفاده کرد، افزود: بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها موجب می‌شود که ظرفیت انسانی بسیار خوبی در اختیار حوزه‌های علمیه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه طلاب باید به صورت ویژه برای تبلیغ دین تربیت شوند، گفت: باید مدیران مدارس طلابی که دارای روحیه شاد و مردمی هستند را تربیت کرده و آن‌ها را در امر تبلیغ تشویق و ترغیب کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgy79q.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما