شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 17215
در مراسمی نمادین

توزیع شیر در مدارس قم آعاز شد

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی نمادین در دبستان دخترانه اباذر ناحیه 3 آموزش و پرورش قم، کار توزیع شیر در مدارس این استان در سال تحصیلی جاری آغاز شد.
توزیع شیر در مدارس قم آعاز شد
به گزارش قم نیوز، معاون مدیریت و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری شیر پاستوریزه و استریلیزه شده برای مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول بین کل واحدهای آموزشی توزیع می شود.
 
ˈحمید رضا سوریˈ با بیان اینکه جامعه هدف ما برای شیر پاستوریزه حدود 150 هزار دانش آموز و برای شیر استریلیزه که شامل مناطق روستایی و محروم است، حدود 11 هزار نفر خواهد بود، افزود: تا پایان اسفندماه، هفته ای دو بار و حدود 25 نوبت شیر در مدارس توزیع می شود.
 
دبیر کمیته شیر مدارس قم، افزود: شرکت برنده شده در مناقصه برای تامین شیر مدارس موظف است، اقدامات مربوط به آن را تا تحویل روی میز دانش آموزان انجام دهد.
 
وی با بیان اینکه میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای هر دانش آموز 200 سی سی است، گفت: شرکت مربوطه، موظف است ضوابطی را که در قرار داد منظور کرده در نظر بگیرد و نباید شیر، کمتر از میزان تعیین شده باشد.
 
سوری با بیان اینکه شیر مصرفی دانش آموزان در سبدهای بهداشتی و به وسیله ماشین های یخچالدار حمل می شود، افزود: نحوه تهیه و تولید آن زیر نظر کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است و آنها به دقت از مراحل مختلف آن بازدید می کنند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل مطابق ضابطه با شرکت تولید کننده برخورد می شود.
 
این مقام اداره کل آموزش و پرورش قم، کل اعتبار اختصاص داده شده از سوی دولت برای این طرح را بالغ بر 17 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcft0dy.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما