شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 17217
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم خواستار شد:

افزایش فوق العاده بدی آب و هوا و سختی شرایط کار استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس پیشنهاد این اداره کل و پیگیری انجام شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم، امیدواریم فوق العاده بدی آب و هوا و سختی شرایط کار برای کارکنان و کارمندان استان قم افزایش یابد.
افزایش فوق العاده بدی آب و هوا و سختی شرایط کار استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی با اشاره به افت کیفیت هوا و افزایش بیشینه دما در استان در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: گسترش کانون های فعال گرد و غبار و ریزگردها در پیرامون شهر قم به دلیل عدم تامین حقابه های منابع آبی و نیز تخریب مراتع و پوشش گیاهی استان، این چالش را در استان تشدید کرده است. 
وی با بیان اینکه کاهش شدید رطوبت هوا و میزان بالای پرتوها در فصول گرما، فضای نامطلوبی را در سطح استان ایجاد کرده است، اظهار داشت: استان قم در بیشینه دمایی و نامطلوب بودن کیفیت هوا در میان 30 مرکز استانی در رتبه های نخست قرار گرفته و بیش از 35 روز هوای نامطلوب و درحد هشدار و اضطرار در شهر قم گزارش شد. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با توجه به تمامی این شرایط و وضعیت بوجود آمده در سالهای اخیر، مسوولان امر می بایست برخی از مزایای مندرج در قانون از جمله بدی آب و هوا و فوق العاده سختی شرایط کار را حداقل متناسب با استانهای جنوبی کشور، برای کلیه کارکنان استان در نظر بگیرند .
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchqinz.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما