شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 17220
به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه؛

خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه امام رضا(ع) قم گردهم آمدند

قم نيوز : قم نیوز: به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع)، خبرنگاران افتخاری بسیج در این ناحیه گردهم آمدند.
خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه امام رضا(ع) قم گردهم آمدند
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسدی مسئول روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع) طی سخنانی در جمع خبرنگاران افتخاری ناحیه، با اشاره به اهمیت موضوع خبر و اطلاع رسانی در بسیج گفت: خبرنگاران در صف مقدم جنگ نرم قرار دارند و بایستی به سه اصل مهم سرعت، دقت و صحت در عرصه خبر و اطلاع رسانی توجه کافی و وافی داشته باشند.
 
وی همچنین از برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی ماهیانه و نشست های فصلی در جهت ارتقاء معلومات و حفظ انسجام خبرنگاران افتخاری بسیج خبر داد.
 
در ادامه این نشست، محمد کریمی مسئول باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه امام رضا(ع) نیز طی سخنانی ابراز داشت: امروز با همت و تلاش خبرنگاران و با انعکاس برنامه های ارزشی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه،  توانسته ایم تا حدودی اهداف مقدس شهدا را محقق سازیم.
 
وی همچنین از تشکیل هسته های خبرنگاری در سطح حوزه های مقاومت ناحیه خبر داد و بیان نمود: در آینده نه چندان دور شاهد تشکیل حلقه های تربیتی صالحین خبرنگاران بسیجی خواهیم بود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbg5b8.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما