شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 17223
معاون فرماندار قم:

دولت یازدهم نسبت به تغذیه دانش آموزان توجه ویژه ای دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قم گفت: دولت یازدهم نسبت به امر تغذیه دانش آموزان توجه و اهتمام ویژه ای دارد.
دولت یازدهم نسبت به تغذیه دانش آموزان توجه ویژه ای دارد
به گزارش قم نیوز، ˈوحید گلیکانیˈ روز شنبه در مراسم نمادین آغاز توزیع شیر مدارس قم با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: به رغم کمبود بودجه و مسائل و مشکلات اعتباری موجود در کشور، با دستور مستقیم شخص رییس جمهوری بودجه ای برای این اقدام در مدارس کشور اختصاص داده شده است.
 
وی با اشاره به اعتباری بالغ بر17 میلیارد ریال جهت تامین شیر مورد نیاز مدارس در قم، خاطر نشان کرد: مصرف روزانه شیر یکی از نیازهای ضروری دانش آموزان به حساب می آید.
 
معاون فرماندار قم با تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده از غذاهای برخوردار از ارزش غذایی، در جامعه و به ویژه در میان دانش آموزان، تصریح کرد: متاسفانه امروزه طی یک عادت غلط بیشتر کودکان و نوجوانان تمایل زیادی به مصرف مواد بی ارزش خوراکی مانند چیپس و پفک دارند که علاوه بر اینکه مواد مورد نیاز بدن آنها را تامین نمی کند، در برخی موارد سلامتی آنها را نیز با خطر و تهدید جدی روبرو می کند.
 
گلیکانی با بیان اینکه در سال های اخیر با توجه و تاکید دولت و کارشناسان مسائل بهداشتی و تغذیه، طرح توزیع شیر در مدارس ابتدایی و متوسطه اول آغاز شده است افزود: دولت سعی دارد تا این کار را در طول سال تحصیلی برای بیشتر دانش آموزان انجام دهد تا این نوشیدنی ارزشمند و مقوی در اختیار این قشر از جامعه به عنوان آینده سازان کشور قرار گیرد.
https://qomnews.ir/vdcexw8z.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما