يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 17252
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم:

4 نشریه جدید به جمع خانواده مطبوعات قم پیوستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از صدور مجوز برای انتشار 4 نشریه جدید با ترتیب انتشار فصلنامه و دو فصلنامه در قم خبر داد.
4 نشریه جدید به جمع خانواده مطبوعات قم پیوستند
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌یار با اعلام این خبر اظهار داشت: با صدور مجوز برای چهار نشریه جدید که به صورت فصلنامه و دو فصلنامه منتشر می‌شوند تعداد نشریات قم به 188 نشریه رسید.
 
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات، مجوز انتشار نشریه «قرآن، فقه و حقوق» به صاحب امتیازی موسسه انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسئولی ابوالقاسم علی دوست ابرقوئی صادر شد تا این نشریه به صورت دو فصلنامه در زمینه الهیات و حقوق اسلامی (علوم انسانی) و با توزیع سراسری در استان قم منتشر شود.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به صدور پروانه فصلنامه «پژوهشنامه اسلام و علوم انسانی» به صاحب امتیازی جامعه المصطفی العالمیه اشاره کرد و ادامه داد: این مجله فارسی به مدیرمسئولی علی معصومی موفق به کسب مجوز شد و این مجله در زمینه علوم انسانی با  گستره توزیع در سراسر کشور منتشر خواهد شد.
 
خامه‌یار فصلنامه «پژوهشنامه مطالعات اسلامی زنان و خانواده» را دیگر نشریه جدید جامعه المصطفی العالمیه عنوان کرد و ابراز داشت: این مجله به مدیرمسئولی محمدمهدی صفورایی پاریزی در زمینه علوم انسانی و به زبان فارسی منتشر شده و در سراسر کشور توزیع می‌شود.
 
وی همچنین به نشریه جدید دیگری که به تازگی موفق به دریافت مجوز شده اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم برای صدور پروانه نشریه «پژوهش‌های مدیریت اسلامی»، انتشار این نشریه در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات با مشخصات مربوطه مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تأکید بر رعایت ماده 16 و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه مذکور بلامانع اعلام شد.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مجتبی درودی را مدیرمسئول دو فصلنامه «پژوهش‌های مدیریت اسلامی» عنوان کرد و اظهار داشت: این مجله در زمینه مدیریت (علوم انسانی) و به زبان فارسی منتشر شده و با گستره توزیع در سراسر کشور فعالیت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgxx9q.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما