قم نيوز : قم نیوز: کارگروه مشترک سازمان تامین اجتماعی و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشورروز دوشنبه با هدف بررسی مسائل مربوط به بیمه طلاب و روحانیون تشکیل شد.
کارگروه مشترک سازمان تامین اجتماعی و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور تشکیل شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم ،مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در نخستین جلسه این کارگروه که صبح روز دوشنبه در محل مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه یکی از کارفرمایان بزرگ و خوب سازمان تامین اجتماعی است.
 
رضا امینی افزود:مجموعه تامین اجتماعی کشور احترام خاصی برای قشر فرهیخته روحانیت قائل است و همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به طلاب ارائه نماید.
 
وی تصریح کرد:تامین اجتماعی با دوراندیشی و اتخاذ تدابیر ویژه توانسته است با صلابت روی پای خویش بایستد و هم اکنون این سازمان با بیش از 60 سال تجربه خدمتگذار تمام بیمه شدگان می باشد.
 
وی خاطر نشان ساخت: رضایتمندی بیمه شدگان در درجه اول اهمیت برای مجموعه مدیران و کارکنان قرار دارد و در همین راستا و با نظر مساعد مدیرعامل جدید سازمان قوانین مربوط به کمیسیونهای پزشکی در حال بازنگری است.
 
مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح ارائه لیست اینترنتی توسط کارفرمایان گفت: با آماده شدن تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم تا پایان امسال کلیه خدمات سازمان تامین اجتماعی بصورت اینترنتی ارائه می شود.
 
وی افزود: در حال حاضر برخی شعبات در استانهای کشور بصورت پایلوت در حال اجرای طرح هستند و چگونگی اجرای طرح بطور مستمر در حال رصد شدن است.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkxnz.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما