چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 17388
دور برگشت لیگ بر‌تر نوجوانان کشور/

جدال حساس صبا و سایپای مشهد در قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفته دوم دور برگشت لیگ بر‌تر نوجوانان کشور در دیداری حساس میزبان سایپای مشهد است.
جدال حساس صبا و سایپای مشهد در قم
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر رده سنی نوجوانان کشور روز پنج‌شنبه 21 آذر ادامه می‌یابد و طی آن در قم تیم صبای قم که در انتهای جدول قرار دارد با دیگر تیم انتهای جدولی یعنی سایپای مشهد بازی می‌کند.
 
صبا که در نیم‌فصل اول با نمایشی ضعیف در انتهای جدول 8 تیمی گروه خود قرار گرفت، هفته گذشته در آغاز دور برگشت لیگ بر‌تر مقابل شموشک گلستان به تساوی بدون گل اکتفا کرد.
 
شاگردان عباس رحمانی از بازی‌های سپری‌شده، یک پیروزی، دو تساوی و پنج شکست کسب کرده‌اند و همچنان در انتهای جدول گروه قرار گرفتند اما فرصت برای این تیم کماکان باقی است و کسب برتری برابر سایپای مشهد در بازی روز پنج‌شنبه ورزشگاه تختی، می‌تواند کمک شایانی برای باقی ماندن صبا در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور باشد.
 
دیدار رفت دو تیم در مشهد با پیروزی یک بر صفر صبا به پایان رسید تا قمی‌ها تنها پیروزی خود را در این رقابت‌ها از بازی با تیم سایپا به دست آورده باشند.
 
نکته قابل‌توجه در آمار تیم نوجوانان صبای قم این است که این تیم در بازی‌های خانگی خود هرگز طعم پیروزی را نچشیده و هیچ گلی به ثمر نرسانده است چنان که صبا در بازی‌های گذشته 2 گل وارد دروازه حریفان کرده که یک گل را علیرضا کمری در مسابقه با سایپای مشهد وارد دروازه این تیم کرده و گل دیگر را امیرحسین رنگرز جدی در بازی با پدیده ساری در خانه حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.
 
حضور دو بازیکن جدید در ترکیب تیم نوجوانان صبا به این تیم روح تازه‌ای بخشیده و این دو بازیکن به نام‌های فردین داوودی و مصطفی خوشدل که اولی مهاجم و دومی یک هافبک وسط است بر روند هجومی صبا در مسابقه قبل برابر شموشک گلستان اثر مثبتی داشت.
 
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپای مشهد از ساعت 14 روز پنج‌شنبه 21 آذر در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcg7w9q.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما