پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 17448
در آغاز مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار قم در جدال مدعیان قهرمانی با همیاری زنجان رقابت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم صبح فردا در دیداری حساس از مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف همیاری شهرداری زنجان می‌رود.
ایثار قم در جدال مدعیان قهرمانی با همیاری زنجان رقابت می‌کند
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی، انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان قرار است بازی‌های مرحله سوم از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه‌های دو گانه از صبح فردا آغاز شود.
 
این در حالی است که امسال هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل حضور دارد.
 
تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان، پگاه فارس و حفاری خوزستان هستند و در حال حاضر داداشی و پیام ارتباطات در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته‌اند.
 
اما در گروه دوم این مسابقات جایی که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، همیاری شهرداری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک جای گرفته‌اند، هم اکنون تیم ایثار قم در صدر جدول رده‌بندی ایستاده و تیم آلومینیوم‌سازی اراک در تعقیب این تیم است.
 
دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از صبح روز پنجشنبه بیست و یکم آذرماه به میزبانی تیم آلومینیوم‌سازی مرکزی و در شهر اراک برگزار می‌شود و ایثار قم در سه بازی حساس با حریفان خود رو به رو خواهد شد.
 
ایثار قم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این بازی‌ها در گام نخست و در دیداری حساس که بین مدعیان قهرمانی این فصل برگزار می‌شود ابتدا صبح روز پنجشنبه با تیم بسکتبال با ویلچر همیاری شهرداری زنجان مسابقه می‌دهد.
 
شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عصر بیست و یکمین روز آذرماه باید در مسابقه‌ای نزدیک و حساس با تیم شهرداری آمل رو به رو شوند در حالی که آخرین بازی آنها روز جمعه بیست و دوم آذرماه در مصاف با میزبان یعنی آلومینیوم‌سازی مرکزی به انجام می‌رسد.
 
بعد از انجام بازی‌های مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در شهر اراک، دیدارهای مرحله چهارم در دی‌ماه به میزبانی تیم ایثار قم انجام می‌شود و سپس با انجام بازی‌های پلی آف تکلیف چهار تیم حاضر در مرحله نهایی مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdjo0f.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما