دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 1794
با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری؛

عملیات احداث حوزه علمیه آل‌البیت(ع) آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: عملیات احداث ساختمان جدید حوزه علمیه آل‌البیت(ع) العالمیه با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری، امام جمعه قم آغاز شد.
عملیات احداث حوزه علمیه آل‌البیت(ع) آغاز شد
به گزارش قم نیوز، نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید حوزه علمیه آل البیت(ع) که با حضور رئیس جامعة المصطفی العالمیة برگزار شد، با تبریک روز مباهله، آغاز احداث مدرسه حوزوی آل‌البیت وابسته به جامعة المصطفی العالمیه را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: این مرکز باید شاهد حضور فرهیختگان و دانشمندان اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: این مرکز باید برای نشر مکتب تشیع و در کنار جامعةالمصطفی العالمیه بدرخشد و پرورش‌یافتگان آن سربازان امام زمان(عج) باشند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ابراز امیدواری کرد نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب در جهان به درخشش و مسیر خود ادامه داده و الهام‌بخش حرکت‌های بزرگ در جهان باشد.

در ادامه رئیس هیئت مدیره جامعه آل‌البیت العالمیه اظهار کرد: از تمام مسئولان که در زمینه احداث این بنا همکاری لازم را داشته‌اند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین برای احداث ساختمان جدید حوزه علمیه آل البیت در نظر گرفته شده و ساختمان این مرکز در هفت طبقه و ۲۲ هزار مترمربع بنا احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام شیخ عبدالمجید البقشی اضافه کرد: طلابی از ۳۲ ملیت در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که امیدواریم سربازانی برای دولت جمهوری اسلامی باشند.

وی عنوان کرد: ۷ میلیارد تومان هزینه برای احداث این پروژه نیاز بوده که به بازه زمانی سه تا چهار سال برای احداث نیازمند است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.oqsa2bqm0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما