چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 1885
با موضوع بیداری اسلامی؛

گردهمایی بزرگ مبلغان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: گردهمایی بزرگ مبلغان ویژه ماه محرم با موضوع بیداری اسلامی در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.
گردهمایی بزرگ مبلغان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمد واعظی در این گردهمایی که ظهر چهارشنبه برگزار شد ماههای محرم و رمضان را مرکز ثقل اخلاقی، معنوی و معرفتی جامعه دانست و اظهار داشت: مردم ما در سراسر کشور توشه معنوی و اخلاقی و معرفتی را در این دو ماه کسب می کنند و این مسئله بار مسئولیت ما مبلغان را سنگین تر می کند.

وی اضافه کرد: مبلغان باید سعی کنند ضعف ها و نارسایی های اخلاقی و معنوی جامعه را در این مدت تبلیغی برطرف کنند و آن گونه که شایسته و بایسته است در مسیر آشنا کردن مردم با اخلاق و معنویت و کلام معصومان نقش آفرینی کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سلوک عملی را در موفقیت مبلغان تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: گزارش های تبلیغی که به دست ما می رسد به خوبی نشان می دهد آنجایی که روحانی به صورت خاضعانه و خاشعانه با مردم حسن معاشرت داشت و سعی کرد مردم را با تعالیم الهی آشنا کند توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند.

در این گردهمایی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه به بیان نکات تبلیغی پرداخت.

همچنین حجت الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات در این گردهمایی به تشریح تهدیدها و آسیب هایی که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند پرداخت و از مبلغان خواست که مردم را نسبت به این تهدیدها آگاه کنند.

سخنرانی دکتر جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.j0f2yt0jka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما