سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 18853

هنرمندان جوان قم حمایت شوند

قم نيوز : قم نیوز: مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم گفت: پشتیبانی و حمایت از هنرمندان جوان ، آنان را به سوی حرفه ای شدن و موفقیت سوق می دهد.
هنرمندان جوان قم حمایت شوند
به گزارش قم نیوز، ˈاحمد سلیمانیˈ روز دوشنبه به مناسبت اجرای تئاتر ˈفرجام سفر طولانی طوبیˈ در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر در تهران درگفت وگویی اظهار داشت: با وجود استعدادهای درخشان درقم، مشکل سخت افزاری در این استان به وفور دیده می شود.
 
سلیمانی بیان داشت: هنرمندان تئاتر قم حتی برای تمرین نمایش با محدودیت فضا مواجه هستند تا جایی که گاهی بعضی از کارگردانان نمایش، گروه را برای تمرین به منزل خود می برند و این امر برای استانی که داعیه فرهنگی بودن دارد، مطلوب نیست.
 
وی با ابراز امیدواری از رفع مشکلات گروه های نمایشی در استان قم، افزود: هم اکنون درحوزه هنری قم در حال تدارک فضایی چند منظوره برای برنامه های مختلف و اجرای نمایش های صحنه ای هستیم.
 
وی قم را پرچم دار آثار نمایش مذهبی معرفی کرد و افزود: تئاتر قم امسال با نمایش های ˈرضاˈ و ˈفرجام سفر طولانی طوبیˈ در جشنواره تئاتر فجر حضور دارد و تئاتر این استان بارها با نمایش های مختلف در سطح کشور و بین المللی درخشیده که این نشان از پتانسیل بالای قم در زمینه هنر نمایش است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcexv8z.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما