يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 19046
با حضور مراجع تقلید

مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی کرمانی در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز:مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی کرمانی با حضور مراجع تقلید و علمای حوزه در مسجد اعظم قم برگزارشد.
مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی کرمانی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله سید حسین موسوی کرمانی دیشب با حضور آیات عظام؛ مکارم شیرازی، سبحانی،علوی گرگانی، علوی بروجردی،امینی ،صلواتی گرامی و حجت الاسلام سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و علما و طلاب در مسجد اعظم برگزار شد.
 
حجت الاسلام نظری منفرد با اشاره به شخصیت برجسته آیت الله موسوی کرمانی اظهار کرد:آیت الله موسوی کرمانی از اصحاب برجسته ای آیت الله العظمی بروجردی  بودند که عمر خود را در راه علم دانش و تربیت شاگردان برجسته صرف کرده است و لازم است یاد این عالم وارسته را زنده نگه داریم.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به بیانات آیت الله مکارم شیرازی در رابطه با آیت الله موسوی کرمانی گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی از رابطه عمیق این عالم با امام حسین(ع) سخن گفته است و این موضوع نیز نشان دهنده شخصیت والا و برجسته آیت الله موسوی کرمانی دارد.
 
وی با اشاره به روایت نبی مکرم اسلام (ص) تصریح کرد: امام حسین(ع) کشتی نجات می باشد و طبیعی است  هرکسی که سوار بر کشتی امام حسین (ع) شود نجات پیدا کرده است.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آثار علمی این عالم وارسته عنوان کرد: کتابهای زیادی از ایشان به یادگار مانده که یا به صورت تحقیق  و یا تالیفات ایشان بوده که از جمله آنهامجمع الانوار  را می توان نام برد که کتابی بسیار ارزشمند است.
 
حجت الاسلام نظری منفرد تصریح کرد: آیت الله موسوی کرمانی از جمله انسان های موفق وپیشقدم در کارهای خیر بود و زندگی خود را صرف رسیدگی به امور مردم کرد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjmyev.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما