سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 19297
با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قمی‌ها گزینه روی میز را به آمریکا نشان دادند

قم نيوز : قم نیوز: مردم قم با حضور پر شور و با شکوه خود در خیابان های قم، گزینه روی میز را که همان مقاومت در مقابل استکبار است را به آمریکا و متحدانش نشان دادند.
قمی‌ها گزینه روی میز را به آمریکا نشان دادند
به گزارش قم نیوز، مردم همیشه در صحنه قم، حماسه دیگری آفریدند و با حضور خود در خیابان ها، گزینه روی میز را به آمریکایی ها و متحدانش نشان دادند.

مسیرهای اعلام شده راهپیمایی ۲۲ بهمن قم، ساعتی قبل از راهپیمایی، شاهد حضور مردم بود و با آغاز راهپیمایی، مردم به صورت خودجوش، با شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، و دیگر شعارهای حماسی، به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

سیل خروشان ملت با پیوستن مردم در میانه راه راهپیمایی، عمیق تر و گسترده می شد و مراجع عظام تقلید، جوادی آملی، نوری همدانی و مکارم شیرازی نیز به این سیل پیوستند تا همراهی علمای دین با مردم انقلابی را به جهانیان نشان دهند.

استاندار قم، حجت الاسلام صالحی منش و شهردار قم، محمد دلبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ایزدپناه و جمعی دیگر از مدیران استان در راهپیمایی حضور یافتند و سپس رئیس مجلس شورای اسلامی، که سخنران مراسم امروز نیز بود، به دریای عمیق و خروشان ملت ملحق شد.

رود خروشان مردم، پیچ و تاب خوران از خیابان های قم گذشت و سپس وارد حرم حضرت معصومه(س) شد تا به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی گوش دهد.

هم اکنون رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع با شکوه ملت در حال سخنرانی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqinz.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما