پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 1941
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

بسیج ملت‌های مسلمان کاخ‌های استبداد را فرو ریخت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تفکر توام با ایمان، عشق، دفاع از حق و استکبار‌ستیزی در اراده‌های ملت‌های منطقه همان تفکر بسیجی است که موجب پیروزی آنها شد.
بسیج ملت‌های مسلمان کاخ‌های استبداد را فرو ریخت
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم پورامینی اظهار داشت: ولایت مداری، بصیرت و تکیه بر ارزش‌های اسلامی از رموز موفقیت بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود، رمزی که می‌تواند انقلاب ملت‌های منطقه را به نفع اسلام و به نفع ملت‌های مسلمان هدایت کرده و از مصادره آن توسط دشمنان جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت بصیر، عاشق، دلداده، ساده زیست، انقلابی، با ایمان و ولایت مدار به فرمان پیر جماران ارتش ۲۰میلیونی را تشکیل دادند و با ایمان‌های راسخ تجهیزات و سلاح‌های آهنی دشمنان را به عقب راندند و دنیا را شگفت زده کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: بعد از دوران دفاع مقدس بسیجیان با همان ویژگی توانستند در عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی گام برداشته و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشند و با پیروی و اجرای منویات مقام معظم رهبری و بیداری و بصیرت و همراه کردن شور و شعور، از هرگونه تجاوز و تعدی به این آب و خاک جلوگیری کنند.

پورامینی تاکید کرد: به فرمایش امام راحل تا وقتی بسیجیان هستند نمی‌توان انقلاب را مخدوش کرد، بسیج عامل امنیت است و همین تفکر امروز به کشورهای اسلامی انتقال یافته و روحیه انقلابی را شکل داده و موجب پیروزی ملت‌های مسلمان بر حکومت‌های استبدادی شده و این مسئله دشمنان اسلام را به شدت نگران ساخته است.

وی افزود: بسیج برگرفته از نیروهای مردمی، مخلص و با ایمان است که جهاد در راه خدا و اطاعت از ولایت و دفاع از ارزش‌ها از مبانی آن است و چنین بسیجی خواب دشمنان را آشفته می‌سازد و کشور را از لوث وجود هرگونه انحراف و بیگانه‌ای پاک می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.t9qrak9yqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما