يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 19480
در مسابقات کاراته باشگاهی قم رخ داد

قهرمانی باشگاه انقلاب قم در رده امید و بزرگسالان

قم نيوز : قم نيوز: باشگاه انقلاب قم در رده‌های سنی امید و بزرگسالان مسابقات کاراته باشگاهی قم قهرمان شد.
قهرمانی باشگاه انقلاب قم در رده امید و بزرگسالان
به گزارش قم نيوز، مسابقات کاراته انتخابی رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان قم در خانه کاراته استان قم برگزار شد و نفرات بر‌تر مشخص شدند.

در این مسابقات که در بخش کومیته و با حضور کاراته کاهای باشگاه‌های مختلف قم برگزار شد تیم کاراته انقلاب در دو رده سنی امید و بزرگسالان قهرمان شد و باشگاه پولاد نیز در رده سنی جوانان به مقام نخست رسید.

در این مسابقات که با حضور ۱۱۰ کاراته کا از ۳۰ باشگاه فعال قم در مجموعه ورزشی راحله برگزار شد ۳ نفر بر‌تر هر وزن مشخص شدند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان فارس انتخاب شوند.

در مسابقات رده سنی جوانان در وزن ۵۵- کیلوگرم غلامرضا حسین جانی از باشگاه انقلاب اول شد و در وزن ۶۱- کیلوگرم مقام قهرمانی به محسن یعقوبی از باشگاه خوش فطرت رسید.

در وزن ۶۸-کیلوگرم علیرضا قاضی از باشگاه پولاد بر سکوی نخست ایستاد و در وزن ۷۶- کیلوگرم محمد رجبی‌زاده، نماینده باشگاه شهید احمدلو موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در دسته ۷۶+ کیلوگرم میلاد برفی از باشگاه پولاد قهرمان شد تا در مجموع و در رتبه بندی باشگاهی باشگاه پولاد قهرمان کاراته جوانان قم شود، انقلاب در رده دوم بایستد و تیم‌های خوش فطرت و شهید احمدلو مشترکا سوم شوند.

در رده سنی امید، مسابقات در ۴ وزن برگزار شد چنان که در وزن ۵۵-کیلوگرم، مقام قهرمانی به سالار حیدری از باشگاه انقلاب رسید و در وزن ۶۸- کیلوگرم امیرمحمد جلالی از باشگاه شهید طاهریان عنوان نخست را به دست آورد.

مقام قهرمانی دسته ۷۸- کیلو گرم نیز به علی نجفی از باشگاه انقلاب رسید و علی یعقوبی از مقاومت در دسته ۷۸+ کیلوگرم بر سکوی نخست قرار گرفت.

در مجموع مسابقات کومیته رده سنی امید، باشگاه انقلاب به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های مقاومت و شهید طاهریان دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان باز هم کاراته کاهای باشگاه انقلاب عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشتند و با کسب ۳ عنوان قهرمانی در مجموع ۶ وزن این رده سنی، بر سکوی نخست تکیه زدند.

در این پیکار‌ها و در وزن ۵۵- کیلوگرم اویس سیرکی از باشگاه پولاد قهرمان شد و در وزن ۶۰- کیلوگرم سعید برخوردار از باشگاه پزشکی بالا‌تر از سایر شرکت کنندگان قرار گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم مهدی طاهری از باشگاه شهید بیطرفان به عنوان نخست دست یافت و در وزن ۷۵- کیلوگرم ناصر نجفی از باشگاه انقلاب گردن آویز طلا را به دست آورد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم محمدهادی داوود آبادی از باشگاه انقلاب به مقام قهرمانی رسید و سرانجام در وزن ۸۴+ کیلوگرم سید محسن میرقیصری از باشگاه انقلاب به عنوان نخست رسید.

در مجموع امتیازات رده سنی بزرگسالان و پس از باشگاه انقلاب، باشگاه‌های علوم پزشکی و پولاد دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgab8.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما