يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 19483
کاسه‌ساز:

مستند داستانی شهید قمی تولید می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: مستندی از روایت زندگی یک شهید قمی که پیش از شهادتش کراماتی داشته است به کارگردانی ستار جعفری تولید می‌شود.
مستند داستانی شهید قمی تولید می‌شود
به گزارش قم نيوز، محمدحسین کاسه‌ساز از تولید مستند شهید سید مجتبی صالحی که یک شهید روحانی است خبر داد و اظهار داشت: این شهید روحانی، ۱۰ روز پس از شهادتش به خواب دخترش می‌آید و کارنامه دخترش را امضا می‌کند و این مسئله پس از بیداری نیز تجلی پیدا می‌کند.

وی افزود: برای تولید این مستند با دختر این شهید صحبت کردیم و اکنون در حال فراهم کردن مقدمات تولید و در مرحله پیش تولید قرار داریم.

تهیه کننده فیلم مستند شهید قمی ادامه داد: این فیلم مستند در استان گیلان ساخته می‌شود و با توجه به اینکه شهید صالحی در گیلان مدتی زندگی می‌کرده است، فیلمبرداری از گیلان آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده این مستند اضافه کرد: برای تولید این فیلم مستند در رودبار با فرماندار، امام جمعه، شورای شهر و سایر مسئولین شهری و استانی رایزنی شده است.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ حمایت مالی برای تولید این فیلم مستند صورت نگرفته است، گفت: مسئولین این استان از نظر مکان، ترابری و امنیت همکاری دارند که جای تقدیر دارد.

کاسه‌ساز ادامه داد: این مستند در ۹۰ دقیقه ساخته می‌شود و از نظر مالی دنبال یک سرمایه‌گذار هستیم که از این فیلم ارزشی که در مورد دفاع مقدس ساخته می‌شود حمایت مالی داشته باشد.

تهیه کننده این فیلم خاطرنشان کرد: این فیلم مستند پایان‌بندی زیبایی دارد به گونه‌ای که خانواده شهدا را مورد تاثیر قرار می‌دهد و حس می‌کنند شهیدشان همیشه در کنار آنان حضور دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما