چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 19577
سرمربی تیم فوتسال سید ذاکر قم:

ورزش قهرمانی قم نباید فدای ورزش همگانی شود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال سید ذاکر گفت: ورزش قهرمانی قم نباید فدای ورزش همگانی شود.
ورزش قهرمانی قم نباید فدای ورزش همگانی شود
به گزارش قم نیوز‏، حمید فرجی پس از قهرمانی تیم فوتسال ذاکر در لیگ دسته اول فوتسال قم اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک بار دیگر مقام قهرمانی مسابقات لیگ فوتسال باشگاهی قم را به دست آوریم و این قهرمانی با تلاش تمام اعضای تیم فوتسال ذاکر به دست آمده است.

وی گفت: در مسابقه با تائو مثل همیشه نبودیم و اضطراب ناشی از ترس از باخت سبب شده بود در جریان بازی و به ویژه در نیمه نخست مشکلات زیادی داشته باشیم و البته خوش شانس بودیم که در لحظات پایانی گل دریافت نکردیم.

سرمربی تیم فوتسال سید ذاکر افزود: امیدوارم بازی‌های هفته آخر لیگ فوتسال پاک بوده باشد گرچه برخی افراد پشت سر ما حرف درآوردند و ما را به مراعات حال تیم فوتسال تائو و کمک به بقای این تیم متهم کردند اما به نظر من اگر کار نادرستی در هفته پایانی صورت گرفته باشد در مسابقات تیم‌های دیگر واضح‌تر بوده است و برخی تیم‌ها را بیشتر می‌توان مورد مواخذه قرار داد.

فرجی بیان کرد: ما با تمام توان به مصاف تائو رفتیم زیرا هدفمان کسب قهرمانی بود و کدام تیم است که قهرمانی خود را با چنین مسائلی خراب کندو تحت الشعاع قرار دهد.

وی عنوان کرد: مسابقات امسال در سطح فنی خیلی خوبی برگزار شد چنان که همیشه پس از گذشت ۵ یا ۶ هفته از مسابقات تیم‌های بالا و پایین جدول خود را از هم جدا می‌کردند اما امسال دیدیم که تا هفته پایانی مشخص نبود هر تیم در چه رده‌ای قرار می‌گیرد.

فرجی با انتقاد از وضعیت حمایت‌های مالی از باشگاه‌های نماینده قم در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: برخی افراد حقیقی و حقوقی برای خودشیرینی در ورزش همگانی هزینه می‌کنند و جوایز آن چنانی برای برنامه‌های ورزش همگانی اختصاص می‌دهند اما به ورزش قهرمانی ورود پیدا نمی‌کنند و گاهی اوقات می‌بینیم که یک تیم که با زحمت زیاد قهرمان استان شده برای حضور در مسابقات کشوری به خاطر کمبود یک بودجه ناچیز با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال سید ذاکر گفت: در اهمیت ورزش همگانی شکی نیست اما ورزش قهرمانی قم نباید فدای ورزش همگانی شود و این خنده دار و شاید هم غم انگیز باشد که برای یک همایش پیاده روی اتوموبیل و جوایز ارزنده چند میلیون تومانی داده می‌شود اما قهرمان یک رشته ورزشی استان برای حضور در سطح کشوری به عنوان نماینده استان خود با مشکل مالی مواجه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciywaz.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما