شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 19696
حجت الاسلام ایزدپناه

شیار 143 لحظه‌های صبوری زینب گونه مادران شهدا را نشان داد

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: خانم زارعی بازی درخشانی در فیلم شیار 143 داشت که لحظه لحظه‌های صبوری و حلم زینب گونه مادران شهدا را نشان داد.
شیار 143 لحظه‌های صبوری زینب گونه مادران شهدا را نشان داد
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه شامگاه جمعه در اختتامیه دومین جشنواره فیلم فجر استان قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره استانی فیلم فجر قم اظهار داشت: مسئولان برگزاری جشنواره با دست خالی و شبانه روزی تلاش کردند تا به امروز که شاهد برپایی مراسم اختتامیه هستیم.

وی با تقدیر ویژه از معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: من شاهد تلاش‌ها و استخوان سوزی‌های آقای حجتی در راستای برگزاری جشنواره بودم که تلاش کردند این جشنواره به بهترین وجه برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین از فیلم "چ" تقدیر کرد و افزود: در این فیلم شاهد جلوه‌های رحمت، نودوستی، شجاعت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی بودیم که آقای حاتمی‌کیا آن را در شهید چمران به زیبایی در قاب فیلم و تصویر ابدی کرد.

وی ادامه داد: خانم زارعی نیز بازی درخشان در شیار ۱۴۳ داشت که لحظه لحظه‌های صبوری و حلم زینب گونه مادران شهدا را نشان داد.

انتقاد از کاهش بودجه‌های فرهنگی

حجت الاسلام ایزدپناه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کمبود بودجه‌های فرهنگی در کشور گفت: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی بود و اقتصاد جزو مسائل فرعی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز در برنامه ریزی، فرهنگ در فرع قرار می‌گیرد، افزود: امروز وقتی در بودجه کسری می‌آوردند از بودجه‌های فرهنگی می‌زنند که متأسفانه در دو سال اخیر شاهد کاهش بودجه‌های نهادی فرهنگی در قم بودیم.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcaiin6.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما