شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 1971
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم:

3400 تن میوه شب عید خریداری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم از خرید 2 هزار تن پرتقال و هزار و 400 تن سیب برای مصرف شب عید خبر داد.
3400 تن میوه شب عید خریداری می‌شود
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر امروز با بیان اینکه این کار به منظور حمایت از تولیدکننده داخلی صورت می‌گیرد، افزود: میوه‌های خریداری شده از کیفیت مطلوب برخوردار خواهد بود و میوه وارداتی در سبد خانوارها قرار نمی‌گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم خرید و تهیه میوه شب عید را از وظایف سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت دانست و گفت: با تهیه میوه مصرفی مردم از افزایش قیمت میوه در شب عید جلوگیری شده و همچنین روند افزایش قیمت در بازار کنترل می‌شود.

محمدی‌چهر با اشاره به چگونگی قیمت میوه‌ها در شب عید گفت: در حال حاضر تنها میوه‌ها خریداری می‌شود و قیمت قطعی برای عرضه به مردم تعیین نشده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت، ‌قیمت‌گذاری میوه را در بازار زیر نظر کمیته نظارت استان دانست و گفت: این کمیته در صورتی که مشکلی در زمینه قیمت‌ها در بازار میوه وجود داشته باشد با نظارت دقیق،‌ مشکل به وجود آمده را برطرف می‌کند.

وی تاکیدکرد: قیمت میوه‌های یارانه‌ای توسط دولت تعیین و نسبت به قیمت مصوب دولت،‌ قیمت میوه‌ها در سطح استان اعلام می‌شود.

محمدی‌چهر همچنین از استقبال گسترده مردم از توزیع میوه یارانه‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: سال گذشته هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و هزار تن سیب در چادرهایی که به همین منظور در سطح شهر برپا شده بود، با قیمت مناسب بین خانوارها توزیع شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aevfuqehvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما