شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 19735
با حضور استاندار قم

آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم بررسی شد

قم نيوز : قم نيوز:‌ آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به استان قم در نشستی با حضور استاندار قم مورد بررسی قرار گرفت.
آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم بررسی شد
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه بررسی وضعیت انتقال آب ازسرشاخه‌های دز که با حضور مدیران پروژه انتقال آب در ایستگاه آب منطقه‌ای تهران در ایستگاه آب منطقه‌ای تهران واقع در شاپورآباد لرستان برگزار شد با بیان اینکه کارهای بزرگ توسط انسان‌های بزرگ و همت‌های بلند انجام می‌شود اظهار کرد: این پروژه عظیم ملی مرهون تلاش انسانهایی است که با زحمات خستگی ناپذیر خود حلاوت خدمت را به مردم شریف استان قم و شهرهای همجوار چشاندند.

استاندار قم با تقدیر از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکل کم آبی استان قم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که دغدغه آب شرب مردم استان قم را داشت و به دستور ایشان سد ۱۵ خرداد قم پایه گذاری شد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش همچنین با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری در زمینه تکمیل پروژه انتقال آب به استان قم گفت: همه مسئولان دولت‌های پیشین در این پروژه عظیم نقش مؤثر داشته‌اند.

مقام عالی استان با بیان اینکه مسئله آب قم از اولویت‌های اصلی در دولت تدبیر و امید است، خاطر نشان کرد: ریاست جمهوری شخصا به رفع مشکلات آب شرب قم اهتمام دارند که امیدواریم با بهره برداری از سد کوچری و آبگیری این سد مشکلات آب شرب و صنایع استان قم و شهرهای همجوار به طور کامل مرتفع گردد.

استاندار قم در این جلسه از تلاشهای خستگی ناپذیر و پیگیری‌های مستمر نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان و دست اندرکاران تأمین آب شرب قم و این پروژه عظیم تقدیر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenf8z.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما