يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 19792
سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

کمیته امداد قم در جذب کمک‌های مردمی پیشتاز است

قم نيوز : قم نيوز: سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه حرکت‌های مردمی در قم غیرمنتظره نیست، گفت: قم مهد انقلاب اسلامی است و در این حرکت‌ها نیز پیشرو است.
کمیته امداد قم در جذب کمک‌های مردمی پیشتاز است
به گزارش قم نيوز، حسین انواری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه ۲۱۳ واحدی مسکن مددجویان استان قم با اشاره به اینکه قم جزو استان‌های پیشتاز در جذب کمک‌های مردمی است، گفت: از خیرین و کمیته امداد امام خمینی قم که در راه خانه‌دار شدن مددجویان تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مدیریت کمیته امداد امام خمینی الگویی منطبق بر نظام ولایی است، عنوان کرد: همه دستگاه‌های کشور نیز باید در این سطح پیش بروند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه مدیریتی که امام خمینی (ره) در این نهاد توصیف کردند، دلربایی است، افزود: در کمیته امداد امام خمینی باید بر دل‌ها غلبه کرد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم در ابعاد مختلف زندگی وظایف خود را در قبال دیگران بشناسیم و انجام دهیم به یقین می‌توانیم دل‌ها را به دست آوریم.

انواری با بیان اینکه اگر بتوانیم آنچه که خداوند گفته انجام دهیم به آرامش می‌رسیم، گفت: همه تلاطم‌های زندگی به خاطر این است که از این اصول دور شده‌ایم.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمود اگر مردم جمع شوند و علما هم به آن‌ها بپیوندند و جایی باشد که به محرومان جامعه کمک کنند از برکات اسلام است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه اکنون در کارهای کمیته امداد امام خمینی وارد صحنه‌های گسترده‌ای شده‌ایم، گفت: فرزندان ما و نسل‌های آینده باید با این مفاهیم آشنا شوند.

وی با بیان اینکه نسل امروز باید از کودکی یاد بگیرند که دیگران هم مطرح هستند، تصریح کرد: اگر بتوانیم سنت‌های حسنه اسلامی را عملیاتی کنیم هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

انواری عنوان کرد: در داخل کشور منبع مالی و نیروی انسانی کم نداریم ولی سبک زندگی ما با ارزش‌ها منطبق نیست.

وی با اشاره به اینکه استان قم ۷۰ درصد رشد در حضور و مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته داشته است، تاکید کرد: مطمئن هستم که میزان کمک‌های مردمی بیش از این آمار است ولی در جایی ثبت نمی‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: به نمونه‌های زیادی برخورد می‌کنیم که می‌گویند محروم بوده‌اند و در خوابگاه کمیته امداد امام خمینی بزرگ شده‌اند و در بین آن‌ها قاضی وکیل و نماینده مجلس وجود دارد.

وی عنوان کرد: آرامشی که در این بچه‌ها به وجود آمده موجب شده به یک عنصر موثر برای اسلام و نظام اسلامی تبدیل شوند.

انواری با اشاره به اینکه حرکت‌های مردمی در قم غیرمنتظره نیست، گفت: قم مهد انقلاب اسلامی است و در این حرکت‌ها نیز پیشرو است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiqnz.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما