دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 19812
رئیس شورای اسلامی شهر قم

مدیریتی یکپارچه در شهر قم وجود ندارد

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:متاسفانه عدم مدیریت واحد و درستی در شهر قم وجود ندارد و این در حالی است که در حدود ۶۰ سال قبل شهر قم دارای بلدیه بود و خدمات به شهروندان قمی ارائه می‌کرد.
مدیریتی یکپارچه در شهر قم وجود ندارد
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر شب گذشته در چهل و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کم توجهی مسئولان برای ساختی شهری آرمانی اظهار کرد: از اوایل انقلاب برای ساخت شهر آرمانی در تلاش بوده‌ایم اما با توجه به مشکلاتی که رخ داد این امر مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: از آنجای که شهر قم استان شهر است این امر سبب شده تا مراکز مختلفی برای اداره شهر تصمیم بگیرند و همین امر سبب بروز مشکلات زیادی برای شهر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به فعالیت دشمنان و خشم آنان نسبت به ایران عنوان کرد: دشمنان بیکار ننشسته‌اند و زمانی که آن‌ها می‌بیند شهر‌های قم مشهد و جاذبه‌های فراوانی دارد به دنبال بهره‌مندی از این منابع و ظرفیت‌ها هستند.

آتش زر خاطر نشان کرد: برای نابودی و خنثی کردن افکار شوم دشمنان که سعی دارند تا مردم کمتری به زیارت شهرهای مقدس مشهد و قم بیایند از همین رو پدیده شاندیز در مشهد و شهر فرودگاهی در قم ساخته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه تنها شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اداره شهر تصمیم نمی‌گیرند اظهار کرد: متاسفانه عدم مدیریت واحد و درستی در شهر قم وجود ندارد و این در حالی است که در حدود ۶۰ سال قبل شهر قم دارای بلدیه بود و خدمات به شهروندان قمی ارائه می‌کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در حال حاضر شهر قم به سوی شهری آپارتمانی پیش می‌رود که این امر سبب می‌شود تا در آینده مشکلات زیادی برای شهر قم به وجود آورد که باید برای این جلوگیری از این امر چاره‌ای اندیشید.

حجت الاسلام آتش زر با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های معنوی شهر قم عنوان کرد: بلوار پیامبر اعظم به دلیل بعد معنوی که دارد از آن می‌توان بهره برد که در حال حاضر تنها پاساژ الغدیر در این بلوار ساخته شده که فضای اسلامی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: دولت باید برای به شهر قم کمک کند که در صورتی که این اتفاق رخ ندهد سبب بروز مشکلات زیادی در شهر می‌شود و امیدواریم با کمک دولت از ظرفیت‌های شهر قم بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcauan6.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما