سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : 19865
در لیگ بر‌تر فوتسال کشور

ماهان تندیس قم به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال کشور به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود.
ماهان تندیس قم به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند مسابقه ادامه می‌یابد و تیم ماهان تندیس قم به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود.

ماهان تندیس قم در حالی در مشهد به دیدار تیم هشتم جدول لیگ بر‌تر فوتسال می‌رود که در دیدار رفت دو تیم در قم و سالن شهید حیدریان تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ ماهان تندیس را از پیش رو بردارد.

تیم فرش آرای مشهد در مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر عملکرد نسبتا خوبی داشته و توانسته در جمع تیم‌های میانی جدول قرار بگیرد و در همسایگی تیم‌های ماهان تندیس قم و میثاق تهران قرار دارد.

فرش آرا امیدوار است با کسب پیروزی مقابل ماهان تندیس امتیازات خود را به عدد ۳۳ برساند و حداقل یک و حداکثر ۲ پله در جدول صعود کند.

ماهان تندیس نیز که در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج نسبتا مطلوبی کسب کرده تلاش می‌کند با پیروزی بر فرش آرا علاوه بر جبران شکست خانگی بازی رفت، به رده‌های بالای جدول نزدیک شود.

آن‌ها در آخرین بازی خود در لیگ بر‌تر فوتسال در اصفهان برابر تیم مدعی و رده دومی جدول گیتی پسند اصفهان با حساب ۴ بر ۲ مغلوب شدند و به رتبه هفتم رسیدند در حالی که پیروزی‌های متوالی ماهان تندیس در جام حذفی و صعودش به نیمه نهایی، از نظر روانی شرایط خوبی را برای ماهان تندیس فراهم کرده است.

نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال که نیم فصل نخست را با رده نهم جدول به پایان برد هم اکنون در رده هفتم جدول قرار گرفته اما با توجه به اختلاف امتیاز تیم‌های ماهان تندیس قم و میثاق تهران، به نظر می‌رسد ماهان تندیس در هفته‌های باقی مانده لیگ بر‌تر برای کسب عنوان ششم می‌جنگد و بعید به نظر می‌رسد این تیم بتواند جایگاه تیم میثاق تهران در رده پنجم جدول را تهدید کند.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد از هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۷ اسفند در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciwvaz.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما